З нуля до 1М органічного трафіку в місяць для інтернет-аптеки

special bg
1 млн. в міс.

органічний трафік

01
47 500

ключових слів в ТОП-10

02
5+ років

співпраця по проєкту

03

ПРО ПРОЄКТ

01

Клієнт - e-commerce проєкт з бронювання та доставки ліків. Асортимент інтернет-аптеки перевищує 20 000 одиниць товарів, розміщених в сотнях категорій. Також це більше 200 аптек-партнерів у понад 100 містах України. Звернулися до нас за послугою SEO-просування та внутрішньої оптимізації ще на етапі розробки сайту для отримання максимально підготовленого ресурсу для подальшого якісного та динамічного зростання. Аналіз ніші, попиту та конкурентів дав нам розуміння основних точок зростання проєкту та стратегії подальших робіт.

ТОЧКИ ЗРОСТАННЯ ПРОЄКТУ

02

Доприкладу, ми встановили, що більшу частину трафіку конкуренти отримують по сторінкам товарів, що логічно, бо люди частіше шукають конкретний преперат (“омепразол” - 47 000 пошуків в місяць), ніж абстрактні запити (“противірусні препарати” - 13 000 пошуків в місяць). Відповідно, на старті в нас було більше 10 000 товарів, з частотністю, яка по деяким перевищувала 50К наборів в місяць, в той же час категорій було близько 100, по яким попит менший в 5-20 разів. Правильна оптимізація товарів - точка зростання проєкту. 

В нашому проєкті по запиту “омепразол” є 26 різних товарів (різні виробники, дозування, тощо). Ми одразу розуміли, що товар буде закінчуватись, видалятись, додаватись нові, тому ми не можемо виділити одну картку товара, щоб її просувати. Якщо не розробляли доп. функціонал, то релевантність також постійно буде стрибати між схожими по назві сторінками. Щоб покращувати позиції, потрібно розміщувати зовнішні посилання, а робити це для сторінки товару - безглуздо. 

Ми запропонували розробнику створити окремий розділ “Довідник ліків” та створити окремий тип сторінок, які будуть відповідати пошуковому запиту по назві препарата, наприклад “омепразол” та будуть об'єднувати всі відповідні товари в одному місці. Для таких сторінок також була необхідність виведення важливих SEO-атрибутів, які є можливість редагувати з адмін-панелі та додавати текст. 

Таке рішення було ідеальним як з точки зору SEO, так і UX. Ми в свою чергу мали змогу оптимізувати одну сторінку і бути впевненими, що саме вона буде у пошуковій видачі, могли сміливо розміщувати на неї посилання. Користувач в свою чергу завжди отримував актуальну інформацію по своєму запиту внезалежності від змін в асортименті. 

Окрім цього, також були запропоновані й інші рішення в рамках SEO-супроводу розробки та внутрішньої оптимізації сайту, що призвело до стрімкого зростання трафіку в перші півроку.

YMYL
E-A-T

03

ВИСНОВКИ

04
special bg
* - поля, обязательные для заполнения
fenix-est