Кастомний сервіс для компанії Carfix.Express - кейс від веб-студії Fenix Industry
Кастомний сервіс для компанії Carfix.Express Кастомний сервіс для компанії Carfix.Express
Проект

Кастомний сервіс для компанії Carfix.Express

Види робіт
Кастомна розробка проекту
ABOUT PROJECT
Завдання

Розробити сервіс для компанії Carfix.Express, яка пропонує своїм клієнтам продукцію та сервіси з обслуговування автомобілів. Основною задачею при розробці проєкту була організація зручного функціоналу для автовласників, які бажають отримати послугу під ключ, а також розробити систему для СТО-партнерів компанії, які використовують продукцію у роботі та пропонують ʼїї своїм клієнтам.

Implementation
Головна сторінка

Для автовласників при вході на головну сторінку сервісу пропонується обрати необхідну послугу та заповнити інформацію щодо автомобіля. На основі отриманих данних від користувача, система пропонує пакетні пропозиції щодо обслуговування автомобіля із бази данних компанії з подальшим їх замовленням.

Підбір

Якщо користувач обрав заміну оливи у автомобілі, система запропонує обрати вузол, де потрібно провести обслуговування. На основі відповідних допусків, та інформації, яка була введена на попередньому кроці, клієнту запропонується перелік пропозицій з різними ціновими сегментами. Кожна пропозиція передбачає рекомендований вміст оливи для авто, безкоштовну заміну масляного фільтра, а також роботу по обслуговуванню.

Коли користувач обирає конкретну пропозицію, система перенаправляє його на сторінку з детальною інформацією щодо сервісу. За необхідності до послуги пропонується додати до замовлення заміну салонного фільтру, паливного фільтру і тд. Такий підхід створює додатковий комфорт для автовласника, а також стимулює підвищення продажів для компанії.

Усі заявки, які залишають клієнти на сервісі Carfix.Express, передаються відповідним СТО-партнерам, які пропонують цю послугу. Для представників СТО розроблений особистий кабінет, де можливо відслідковувати нові заявки, опрацьовувати іх, та проводити обслуговування замовників. Нові запити на обслуговування надходять до СТО у відповідності з компетенціями, які надає сервісний центр.

Усі заявки обробляються представником СТО-партнера у послідовному порядку. На сторінці запиту на обслуговування відображається повна інформація щодо обраного пакету послуг, автомобіля, який потрібно обслужити, а також обрані додаткові сервіси, за наявності таких. Для підтвердження запиту є можливість зв’язатись з клієнтом та уточнити деталі замовлення.

Додавання СТО

Реалізована можливість додавання СТО на Carfix, у процесі якого встановлюються направлення, по яким виконується обслуговування авто, а також заповнюється інформація щодо легальності діяльності компанії. Після додавання СТО, запит проходить перевірку і у випадку успішної модерації додається у загальну базу СТО-партнерів Carfix.

Один акаунт може об’єднувати запити від клієнтів по декільком СТО. Це зручно для власників мереж сервісних центрів. Для цього представник сервісного центру може додати декілька СТО і обробляти заявки від клієнтів по кожному окремо. Також, якщо сервіс тимчасово не працює, його можна вимкнути у системі і заявки на нього не будуть надходити від клієнтів.

OVERVIEW
Короткий огляд проекту

Виконаний проект повністю вирішує поставлене клієнтом завдання та коректно працює на будь-якому типі пристроїв. Перегляньте рівень адаптивності сайту або перейдіть до перегляду повноцінної версії за посиланням нижче.

Хочу схожий проект Дивитися проект
Desktop
Phone
Get in touch
Є ідея для проекту?
Напишіть нам
Если у вас есть идея для собственного проекта и вы хотите реализовать ее с нами, оставьте заявку и мы свяжемся с вами для обсуждения деталей.
Поля з * є обов'язковими для заповнення