Розробка системи WFM для цілей HR відділу на виробничих підприємствах. - кейс від веб-студії Fenix Industry
Розробка системи WFM для цілей HR відділу на виробничих підприємствах. Розробка системи WFM для цілей HR відділу на виробничих підприємствах.
Проект

Розробка системи WFM для цілей HR відділу на виробничих підприємствах.

Види робіт
Кастомна розробка проекту
ABOUT PROJECT
Завдання

Основною метою проекту була розробка системи WFM, яку можна було б використовувати з метою HR відділу на виробничих підприємствах. Система мала мати 4-рівневий доступ, щоб мати можливість виконувати ряд функцій, таких як відстеження виконаної роботи, облік співробітників, облік заробітної плати, видача/закриття перепусток та інші завдання підприємства.

Implementation
Адміністратор Monitorwork

Адміністратор є найвпливовішим користувачем у системі Monitorwork. Вони можуть відстежувати та вести облік вагонів, отримувати звіти про юридичних осіб, здійснювати діяльність, пов'язану із наймом та звільненням працівників, реєструвати заробітну плату, видавати аванси та оклади.

Адміністратор MonitorWork

Система обліку заробітної плати надає детальну інформацію як за списком співробітників, так і по кожному окремому працівникові. Адміністратор може дізнатися про посаду співробітника, кількість відпрацьованих годин, розрахувати кількість позаробочих змін, а також перевірити нарахування/штрафи за необхідний період. Крім того, відомості заробітної плати можуть бути завантажені в документ Excel.

Адміністратор MonitorWork

Адміністратор може використовувати звіти щодо юридичних осіб, щоб відстежувати, як просувається робота на виробничих майданчиках. Користувач може дізнатися таку інформацію, як склад команди, обсяг виконаної роботи, статус співробітника на об'єкті тощо. Таким чином, адміністратор отримує із системи повний огляд того, що відбувається у робочому середовищі.

Доступ "Кадровик"

Рівень доступу "Кадровик" дозволяє користувачеві виконувати бухгалтерські дії для співробітників підприємства, такі як видача постійного/тимчасового пропуску, звільнення співробітника або заповнення нової анкети, призначення вступного інструктажу та інше

Доступ «Обліковець»

Доступ на рівні «Обліковець» дозволяє заповнювати зведені таблиці виконаної роботи на підприємстві, а також відстежувати статуси завдань, введених у систему раніше та над якими ведеться робота на даний момент.

OVERVIEW
Короткий огляд проекту

Виконаний проект повністю вирішує поставлене клієнтом завдання та коректно працює на будь-якому типі пристроїв. Перегляньте рівень адаптивності сайту або перейдіть до перегляду повноцінної версії за посиланням нижче.

Хочу схожий проект Дивитися проект
Desktop
Get in touch
Є ідея для проекту?
Напишіть нам
Если у вас есть идея для собственного проекта и вы хотите реализовать ее с нами, оставьте заявку и мы свяжемся с вами для обсуждения деталей.
Поля з * є обов'язковими для заповнення