Налаштування динамічного ремаркетингу

Налаштування динамічного ремаркетингу

Динамічний ремаркетинг є результативним методом продажу продукції через інтернет людям, які раніше заходили на ваш сайт. Коли користувач знаходиться на чужому ресурсі, він зможе побачити перелік ваших товарних позицій, якими недавно цікавився.

Вартість:
від 5000 грн
Термін:
від 10 днів
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
advantages
Незаперечні плюси динамічного ремаркетингу

Простий ремаркетинг націлений на показ користувачам загальної брендової реклами. Динамічний ремаркетинг орієнтований на конкретні товари, які переглядалися людиною раніше. З цієї причини інструмент вважається більш ефективним, оскільки він точніше відповідає запитам і інтересам потенційних покупців.

 

1. Релевантність. За допомогою динамічного ремаркетингу вдається повернути користувача на ту продукцію, яка його цікавила, тобто це сприяє зростанню конверсії.

2. Невисока ціна. Якщо порівнювати з простою пошуковою рекламою, ремаркетинг трохи дешевше (приблизно від 20%). Завдяки цьому можна залучити потенційних покупців з обмеженим бюджетом, причому трафік буде якісний. Метод актуальний як для стартапів, так і для вікових ресурсів.

3. Гнучкість налаштування. Аудиторії дозволяють задавати таргетинг і націлювати певні оголошення на конкретних користувачів. Наприклад, одні показувати всім підряд, інші — людям, які залишили кошик з доданими товарами.

STAGES

Покрокове налаштування динамічного ремаркетингу

Щоб запустити динамічний ремаркетинг, спочатку потрібно все підлаштувати під вимоги пошукової системи Google.

Що стосується переліку робіт, фахівцям належить зробити наступне:

  • підготувати XML-файл вивантаження з інформацією за товарними позиціями;
  • розробити рекомендації щодо впровадження змін на сайті клієнта;
  • внести правки на ресурсі, щоб вдалося з першого разу пройти модерацію;
  • налаштувати обліковий запис Google Merchant Center, завантажити фід і пройти модерацію;
  • налаштувати аудиторії ремаркетингу через Google Analytics (далі це буде застосовуватися при формуванні кампаній Google Ads);
  • налаштувати ремаркетинг в Google Ads та запустити рекламу;
  • забезпечити супровід і управління кампанією протягом місяця.

Ці роботи входять у вартість послуг. Клієнту також доступне замовлення лише окремих робіт, таких як підготовка фіда і т. д. Якщо ви впевнені, що впораєтеся з налаштуванням самостійно, можна вчинити саме так.