EuroLab
Короткий огляд реалізованого проєкту
Розробити систему особистого кабінету для працівників та клієнтів компанії EuroLab, яка займається продажем автомобільних рідин (мастила, хімія, мастильні матеріали і т.д.). Основна задача полягала у реалізації системи з трьохрівневим доступом: керівник, менеджер, клієнт. Усі типи користувачів мають можливість сформувати замовлення. Що стосується менеджерів, та керівників, необхідно було передбачити функціонал контролю продажів, виконання планів, та інших можливостей з ведення операційної діяльності.

Для всіх типів користувачів реалізована можливість швидкого та зручного підбору і подальшого замовлення продукції EuroLab. Це може зробити як сам клієнт, так і менеджер/керівник має можливість створити замовлення на конкретного покупця, який є у базі даних компанії. За допомогою фільтрації можна вказати необхідні параметри, перевірити наявність продукції на складах, додати товарні позиції у корзину, та оформити покупку.

Для менеджерів та клієнтів замість звичайного каталогу доступні функції фінансової статистики, а також є доступ до адміністративної частини системи. У цьому розділі кабінету можна відстежувати обороти, замовлення, борги, накладні клієнтів і т.д.. Додатково реалізована можливість перевірки виконання планів продажів, додавання нових клієнтів, а також планування роботи з клієнтами.

Система планування роботи представників компанії передбачає створення послідовності взаємодії менеджерів/керівників з клієнтами для продажу продукції Eurolab. На цій сторінці відповідальний працівник має можливість створити задачі, а також відмітити результати їх виконання. Таким чином керівники мають можливість бачити як працюють менеджери компанії.

Сторінка з накладними клієнтами пропонує користувачу швидко ознайомитися з замовленнями клієнтів, перевірити необхідну інформацію, а також цей розділ показує інформацію керівнику про результати роботи з клієнтами у об’ємах реалізованної продукції.

Розділ накладних дозволяє відстежувати доходи від клієнтів компанії. В залежності від стану справ, користувач може виявити просадки, які клієнти давно не робили замовлень і в результати проінформувати їх про необхідність поповнити запаси мастильних матеріалів, чи автомобільної хімії.

Відстежування виконання планів – це важливий пункт діяльності будь якої компанії. Для цього у особистому кабінеті реалізований функціонал встановлення планів для менеджерів, а також присутня можливість швидко дізнатися про поточний стан справ по кожному працівнику.
