Fenix Industry
RU
+38 (096) 103 00 10 +38 (067) 243 76 88
CONTACTS
ПОРТФОЛІО
ПОСЛУГИ
КЛІЕНТИ
КОНТАКТИ
Написати
Fenix Industry
UA RU
curved-line
ПОРТФОЛІО
ПОСЛУГИ
КЛІЕНТИ
CТУДІЯ
БЛОГ
КОНТАКТИ
+38 (096) 103 00 10+38 (067) 243 76 88
Telegram Telegram Viber Viber Whatsapp Whatsapp
curved-line
Написати нам
Fenix Industry
Contact
sticker-us
+38 (096) 103 00 10 +38 (067) 243 76 88
Telegram Telegram Viber Viber Whatsapp Whatsapp
Написати нам
Головна Блог Статті ТОП-5 трендів пошукової оптимізації сайтів у 2024 році

ТОП-5 трендів пошукової оптимізації сайтів у 2024 році

12.09.2024
Статті
ТОП-5 трендів пошукової оптимізації сайтів у 2021 році
Давайте обговоримо ваш проєкт

Розробники пошукової системи Google кожен рік вдосконалюють алгоритми ранжирування. 2021 не став винятком, тож фахівцям з пошукової оптимізації і власникам сайтів доведеться ознайомитися з новими трендами.

Розглянемо детальніше актуальні тенденції, на які варто спиратися для ефективного SEO-просування сайту.

№1 Google E-A-T

Абревіатура розшифровується просто:

  • E — expertise (Експертність)
  • A — authoritativeness (Авторитетність)
  • T — trustworthiness (Надійність)

Google E-A-T

Алгоритм стосується сайтів, які можуть вплинути на здоров'я, безпека та добробут людей (YMYL - Your Money or Your Life). Це ресурси такої тематики:

  • медичні;
  • фінансові;
  • новинні;
  • юридичні і правові.

Сюди відносяться і інтернет-магазини, компанії, де можлива оплата послуг або товарів онлайн. Мова і про інших ресурсах, здатних вплинути на благополуччя людини.

А тепер трохи докладніше розберемося з тим, як саме сайт повинен відповідати принципу E-A-T.

E — expertise (Експертність)

Контентне наповнення має ґрунтуватися на фактах, а інформація — бути перевіреною і на 100% достовірною. Пошуковик вміє глибоко аналізувати статті, перевіряти їх відповідність очікуванням користувачів. Крім того, виконується оцінка асесорами. Якщо алгоритм «Гугла» пропустив щось, це все одно помітить асесор.

Як відповідати параметру експертності:

  • є сторінки на одну тематику, але з висвітленням предмета з різних ракурсів;
  • присутні тематичні матеріали, що розкривають вузькоспрямовані нюанси;
  • не використовуються кликбейт-заголовки;
  • тексти добре структуровані (є заголовки, списки, посилання та ін.);
  • присутні графіки, таблиці і малюнки в статтях.

Якість кожної сторінки теж оцінюється. Маються на увазі такі елементи, як фільтри, рейтинги, форми підписки, хлібні крихти та інше.

Тобто завдання — дати користувачеві відповіді на всі питання, які можуть у нього виникнути при перегляді сайту.

A — authoritativeness (Авторитетність)

Google бажає знати, кому саме належить створений контент. Тобто чи є автор експертом в своїй області. Це особливо жорстка вимога по відношенню до YMYL-сайтів.

Що мається на увазі? Медичні статті пише лікар, про автомобілі розповідає автослюсар, рекомендації щодо виховання дітей дає психолог і т. д.

Щоб підтвердити компетентність автора, для пошукової системи достатньо вказати:

  • Ф. В. Про того, хто написав матеріал;
  • сторінку з профілем автора і описом його діяльності;
  • посилання на портфоліо і соцмережі.

T — trustworthiness (Надійність)

Контент повинен переконувати відвідувача в тому, що сайту можна довіряти. І для цього використовуються такі прийоми:

  • сторінка «Про нас» з докладним зазначенням досвіду у сфері, фотографіями команди;
  • сторінка з відомостями про професійні досягнення;
  • блок з відгуками клієнтів;
  • докази безпеки грошових операцій;
  • політика конфіденційності і захищений протокол;
  • сторінка із зазначенням гарантійних зобов'язань;
  • перелік надійних постачальників, які гарантують якість продуктів;
  • відомості про власника сайту;
  • рекомендації з безпечного застосування продукту.

З урахуванням особливостей E-At вкрай бажано постійно відстежувати тональність відгуків про компанії. Тут важлива опрацювання репутації, оскільки це позначається і на якості сторінок сайту, і на іміджі бізнесу в цілому.

№2 Page Experience

Тепер пошуковик ще суворіше підходить до перевірки знайомих нам показників, що відповідають за якість ресурсу:

  • час затримки користувача після першої дії;
  • зміщення макета;
  • адаптивність;
  • наявність захищеного протоколу;
  • безпека;
  • відображення контенту;
  • відсутність нав'язливих рекламних оголошень.

Page Experience

№3 Core Web Vitals

Це новий набір факторів, який враховується пошуковою системою при оцінці взаємодії відвідувача з ресурсом. Всього існує багато параметрів, але ключовими є три. «Гугл» визнає сайт якісним, якщо:

  • основний контент отрісовиваємих швидко;
  • час очікування до першого взаємодії мінімальне;
  • елементи контенту візуально стабільні.

Core Web Vitals

№4 Mobile-first Indexing

Mobile-first Indexing

Все також залишається важливим адаптивність сайту до мобільних пристроїв. Але на цей раз при ранжируванні «Гугл» буде задіяти робот для смартфонів. Ось чому вкрай важливо переконатися, що ресурс відповідає вимогам пошуковика.

Раніше Google сканував повну версію сайту та з урахуванням отриманих відомостей формував рейтинг. Адже тоді більшість людей заходили через десктоп. Тепер частка мобільного трафіку значно зросла і навіть перевищила користувачів ПК. Це стало причиною того, що важливіше адаптувати сайт під смартфони та планшети.

Зараз пошуковик сканує мобільну версію і використовує саме ці дані для визначення рейтингу сайту. Ресурси, у яких немає адаптивної версії або мобільного, знижуються у видачі.

Щоб дізнатися, чи перевіряється ваш сайт роботом для смартфонів, моніторте повідомлення в консолі (вкладка «Покриття»).

Search Console

№5 Індексування за фрагментами

Індексування за фрагментами

«Гугл» не вміє індексувати певні фрагменти сторінок, але він тепер може зонувати те, що знаходиться на сторінці. Отже, ці частини відбираються для ранжирування. По суті, ми маємо справу з ранжируванням частин тексту, а не алгоритм індексування. І найбільше це стосується лонгридов.

Статті проіндексовані пошуковою системою наступним чином:

  • спочатку виділяється сторінка;
  • потім забирається навігація, панелі з боків, футер;
  • з'ясовується тематика тексту;
  • збираються і фіксуються відомості, потрібні для ранжирування.

Як правило, на ресурсах кожна сторінка заточується під певну тематику. У статтях нерідко розміщуються заголовки з переліком відомостей, які можуть бути окремим запитом.

Сьогодні пошуковики особливо не загострюють увагу на таких фрагментах. А після оновлення «Гугл» буде порівнювати уривки контенту і показувати їх в результатах видачі.

Яким сайтам буде корисно фрагментне індексування

Це буде зручно для ресурсів з лонгридами. Буде простіше ранжируватися в пошуковику по тих фрагментах тексту, якими цікавляться користувачі.

special bg
Наступна
Стаття
fenix-emblem
Повернутись
Назад
Статті
19.09.2024
Що таке штучний інтелект? curved-line
Наступна
стаття
+38 (096) 103 00 10
+38 (067) 243 76 88
footer img
check
Маєте ідею? Напишіть нам
* - поля, обов'язкові для заповнення
Telegram
Viber
Whatsapp