Fenix Industry
RU
+38 (096) 103 00 10 +38 (067) 243 76 88
CONTACTS
ПОРТФОЛІО
ПОСЛУГИ
КЛІЕНТИ
КОНТАКТИ
Написати
Fenix Industry
UA RU
curved-line
ПОРТФОЛІО
ПОСЛУГИ
КЛІЕНТИ
CТУДІЯ
БЛОГ
КОНТАКТИ
+38 (096) 103 00 10+38 (067) 243 76 88
Telegram Telegram Viber Viber Whatsapp Whatsapp
curved-line
Написати нам
Fenix Industry
Contact
sticker-us
+38 (096) 103 00 10 +38 (067) 243 76 88
Telegram Telegram Viber Viber Whatsapp Whatsapp
Написати нам
Головна Блог Статті 12 корисних порад щодо збільшення конверсії вашого інтернет-магазину

12 корисних порад щодо збільшення конверсії вашого інтернет-магазину

12.09.2024
Статті
12 корисних порад щодо збільшення конверсії вашого інтернет-магазину
Давайте обговоримо ваш проєкт

Ситуація: ви володієте інтернет-магазином вже певний час, і поведінка відвідувачів чомусь постійно змінюється. Це логічно, адже людина вже з перших секунд знає, чи зробить вона замовлення на сайті або піде до конкурентів. Якщо їй не подобається дизайн, складно знайти потрібний розділ, умови оплати або контакти для зв'язку з менеджером, вона миттєво закриє сторінку і піде шукати зручніший ресурс.

У вас якраз ситуація, коли трафік стабільно приходить, а замовлень мало?

Опрацьовуйте конверсію! Якщо в інтернет-магазину низький CR, він буде просто зливати ваш бюджет в нікуди. Комерційний ресурс повинен ефективно продавати і приносити прибуток, а не просто знайомити відвідувачів з асортиментом.

Що таке конверсія

CR — показник співвідношення кількості користувачів, які вчинили на сайті цільову дію, до загальної кількості відвідувачів. Значення виражається в %. Цільовою дією не обов'язково буде замовлення товару. Це і реєстрація, і підписка на розсилку, і додавання продукції до кошика. Залежно від цього визначається тип конверсії — лідом або клієнтом стає відвідувач інтернет-магазину. У першому випадку ми маємо справу з реєстрацією, підпискою та іншими «холодними» або «теплими» діями. Коли відвідувач оформив замовлення, вже відбулася конвертація в покупця.

Подивимося на простому прикладі

За тиждень сайт відвідали 480 користувачів. У той же час замовлення оформили тільки 23.

Беремо формулу S*100/K.

Тут S означає число закритих замовлень за певний зріз часу. К — загальна кількість унікальних відвідувачів за той же період.

Рахуємо: 23*100/480 = 4,79%

Це мало або достатньо?

Однозначно сказати не вийде. Якщо інтернет-магазин продає специфічні товари або у нього є дійсно унікальна торгова пропозиція, такий конверсії може бути мало. А ось для висококонкурентних ніш показник дуже гарний.

В цілому на конверсію впливає величезна кількість чинників:

  • перепади попиту з урахуванням сезону;
  • тип товару;
  • якість сайту;
  • залученість покупців;
  • довіра до бренду.

А тепер подивимося на конкретні приклади, які допоможуть підняти показник CR:

1. Приберіть складні форми реєстрації взагалі. Людям не подобається возитися з введенням поштової адреси і купи іншої непотрібної інформації. Дайте можливість здійснювати замовлення без цих складних реєстраційних форм. А ось особистий кабінет можна зробити. Тут покупцям буде зручно відстежувати стан замовлення, переглядати списки збережених товарів та ін.

2. Поміняйте написи на кнопки. Зробіть яскраву і привабливу кнопку заклику (купити, замовити і т. д.). Вона повинна впадати в очі, щоб користувач її помітив і клікнув.

3. Опрацюйте описи. Зробіть невеликі тексти для кожного товару, вкажіть повні параметри, ціну. Не потрібно змушувати користувача «гуглити».

4. Акцентуйте на перевагах продукту. Чому людина повинна скористатися саме вашою пропозицією? Дайте відповідь на це запитання через переваги товару.

5. Додайте фотографії. Використовуйте якісні фото товару, краще з усіх ракурсів. Не забувайте оптимізувати їх для швидкого завантаження.

6. Додайте блок з супутніми товарами. Якщо покупець переглядає клавіатуру для ПК, логічно запропонувати йому ознайомитися з мишками.

7. Пограйте з терміновістю шляхом акцій, знижок. Періодично влаштовуйте розпродажі, даруйте нічні знижки та інші вигідні пропозиції, які будуть обмежені за часом. Це приваблює людей.

8. Піднесіть презент. Подаруйте невеликий подарунок за певні дії користувача. Наприклад, при замовленні товару від N суми, підписці на розсилку та ін.

9. Опрацюйте підтримку клієнтів. Додайте в магазині онлайн-чат, куди покупці зможуть звернутися при необхідності. Не зайвим буде додати кілька телефонів, форму зворотного дзвінка.

10. Обробіть кинуті кошики. Створіть розсилку по базі клієнтів, які не завершили покупку. Є всі шанси повернути частину користувачів і домогтися цільової дії.

11. Додайте зручну форму оплати замовлення. Нехай у ваших клієнтів буде можливість оплачувати товари карткою, електронним грошима і т. д.

12. Попрацюйте над юзабіліті. Переконайтеся, що сторінки завантажуються швидко, структура зручна, інформації достатньо. Сайт повинен бути зручним для користувача і при цьому не суперечити вимогам пошукової системи.

Тепер ви знаєте, як правильно розрахувати конверсію і що робити для її підвищення. Залишається лише зрозуміти специфіку відстеження та аналізу показника. Це потрібно для того, щоб контролювати поведінку користувачів і ефективність інтернет-магазину в цілому.

Користуйтеся зручним сервісом від Google — Analytics. Додайте на сайт лічильник статистики, вкажіть необхідні цільові дії. В інструменті налаштовуються цілі за шаблонами, а також розумні і власні. У довідці до сервісу можна детально ознайомитися з нюансами роботи, після чого — протестувати його.

Бажаємо вам високих конверсій!

special bg
Наступна
Стаття
fenix-emblem
Повернутись
Назад
Статті
19.09.2024
Що таке таргетинг і як його застосовувати curved-line
Наступна
стаття
+38 (096) 103 00 10
+38 (067) 243 76 88
footer img
check
Маєте ідею? Напишіть нам
* - поля, обов'язкові для заповнення
Telegram
Viber
Whatsapp