Покрокова стратегія просування молодого сайту не буде кардинально відрізнятися від роботи з ресурсами, що існують довгі роки. Але варто враховувати деякі особливості.
Щоб ефективно розкрутити молодий ресурс, потрібно заручитися допомогою грамотного виконавця. І тут з'являється проблема: якою б досвідченою не була людина в області пошукового просування, без участі експертів інших напрямків не обійтися.
Якщо ви маєте намір просунути свій молодий сайт у топ і не знаєте, з чого почати, вивчіть наші послуги з SEO-просування.
Внутрішня оптимізація
Крок 1. Аналіз конкурентів
Відразу потрібно вивчити конкурентне середовище і зібрати по ньому якомога більше даних. Для цього досліджується пошукова видача і знаходяться сайти, які відповідають очікуванням і структурі вашого ресурсу.
Потім потрібно зрозуміти, як саме конкурентам вдається утримувати гарні позиції. З цією метою проводиться аналіз посилальної маси, відвідуваності, опублікованого контенту, семантичного ядра, мета-тегів, мобільної версії, швидкості завантаження і т. д. Такі відомості потрібні при побудові грамотної стратегії розкрутки вашого ресурсу.
Крок 2. Семантичне ядро запитів
Збір релевантних фраз — важлива частина просування будь-якого сайту. Як тільки завершений аналіз конкурентів, настав час приступати до цього етапу. Фахівці збирають семантичне ядро, групують його за частотністю. Поділ допомагає виявити найбільш ефективні ключі для залучення трафіку на сайт.
Крок 3. Структура і кластеризація зібраних фраз
Побудову нового сайту потрібно починати з якісної структури. Щоб розкрутка була успішною, за даними аналізу конкурентів і СЯ розробляється правильна структура, а самі запити кластеризуються.
Кластеризація являє собою об'єднання ключових слів, які пов'язані між собою. Це можуть бути однокореневі слова, синоніми та ін. Їх називають кластерами.
Що дає гарна структура? Вона дозволяє виключити появу помилок у майбутньому, поліпшити юзабіліті, досягти більшого ефекту від просування і збільшити конверсію.
Крок 4. Контент
Матеріали на сайті дуже важливі для якісної розкрутки молодого сайту. Всі тексти повинні бути унікальними, корисними, в міру оптимізованими ключовими словами.
Перед написанням текстів складається детальне технічне завдання. Довірити його розробку краще експертам, як працюють у Fenix Industry.
Крок 5. Оптимізація мета-тегів
Ключовики мають бути присутні не тільки в статтях, але й у мета-тегах сайту. Сюди належить:
- заголовок сторінки;
- опис;
- заголовок тексту Н1.
Теги потрібно оптимізувати, оскільки вони істотно впливають на ранжування в пошуковій системі.
Ще один момент: якщо у вас багато товару на сайті, для оптимізації кожного може не діставати ресурсів. Скористайтеся шаблонами мета-тегів. Досить прописати їх один раз, і вони будуть актуальні для всіх товарів.
Крок 6. Зовнішні посилання
Пошуковик Google до сих пір активно враховує контрольну вагу при ранжуванні сайту. Чим більше якісних ресурсів посилається на ваш сайт, тим краще.
Яким чином зібрати гарну кількість посилань?
- подивіться на статичну вагу посилань — необхідно вибрати період нарощування посилальної маси і раціонально її розподілити;
- використовуйте сторонні майданчики по максимуму — при цьому важливо брати тільки якісні ресурси, як сайти відгуків, PR-служби та ін.;
- купуйте посилання в ЗМІ та співпрацюйте з трастовими донорами.
На цьому етапі відкриває свої можливості крауд-маркетинг. Це один з ключових інструментів просування молодих ресурсів. Він передбачає роботу з форумами, коментарями в блогах, обговореннями та іншим. Завдяки можливостям крауд-маркетингу:
- підвищується залученість ЦА;
- забезпечується зворотний зв'язок;
- формується позитивний імідж компанії;
- створюються правильні посилання;
- поліпшуються позиції ресурсу в пошуковій видачі.
Таким чином, робота з зовнішніми посиланнями буде ще більш ефективною, якщо скористатися крауд-маркетингом.
Технічна оптимізація
Крок 7. Виконання технічного аудиту
Наявність помилок на сайті загрожує складнощами в просуванні. Більш того, через них сайт може зовсім не потрапити в індекс пошукової системи.
Технічний аудит дозволяє знайти всі ці помилки для їх оперативного усунення.
У скільки обійдуться послуги фахівців
Просування нового сайту — завдання непросте. З цієї причини і вартість формується з урахуванням безлічі факторів:
- час роботи команди;
- розміри сайту;
- конкуренція в ніші;
- бажані терміни виходу в топ;
- складність заданих цілей.
Неможливо відразу назвати точну ціну послуг. Доведеться робити індивідуальний розрахунок з урахуванням всіх згаданих особливостей. У будь-якому випадку залучення фахівців повністю окупається відмінними позиціями і прибутком від роботи сайту.