АЗС Маркет
Короткий огляд реалізованого проєкту
Розробити систему особистого кабінету для мережі АЗК “АЗС Маркет”. У обліковому записі клієнти повинні мати можливість керувати літровими та гривневими рахунками, розподіляти ліміти по наявним карткам, а також зручно отримувати звітність щодо використаних ресурсів.

Реєстрацією клієнтів займається адміністратор особистого кабінету. Для авторизації у акаунті необхідно використати номер телефону. Перевірка користувача відбувається згідно бази клієнтів, які зареєстровані у системі. Для авторизації задіяний сервіс входу по одноразовому коду, який надсилається по SMS.

Клієнту пропонується два типи гаманців: у гривні та у літрах. Для їх поповнення використовуються відповідні смарт-картки, які видаються клієнту. При вході у систему користувач потрапляє на сторінку, де відображається перелік доступних карток з можливістю встановлення/зміни лімітів на кожну. Також можна активувати/деактивувати одну чи декілька карток і дізнатись загальний баланс по рахунку акаунту.

По кожній картці реалізована можливість перегляду повної інформації щодо неї. На цій сторінці можна окремо для картки встановити ліміт, переглянути додаткову інформацію, змінити ПІН-код, а також деактивувати чи активувати її роботу. Поміж цього доступна повна інформація по транзакціям для ознайомлення.

Для зручного встановлення лімітів для декількох карток реалізована відповідна сторінка особистого кабінету. Якщо клієнту необхідно швидко встановити ліміт на усі картки чи окрему їх частину, це можна зробити на сторінці “Ліміти”.

Для зручного пошуку АЗС розроблена сторінка де виводиться перелік всіх АЗК мережі. З боку власника компанії реалізований функціонал розміщення нових заправних станцій на мапі. З боку клієнта є можливість швидко знайти адресу необхідної заправки.

Окремо для клієнта у особистому кабінеті є можливість відслідкувати усі транзакції по всім карткам. Можна вибрати потрібний період, а також за необхідності завантажити інформацію у файл-звіт до себе на компьютер.

Сторінка налаштування акаунту дозволяє додати/відредагувати інформацію щодо компанії клієнта, а також за необхідності змінити пароль доступу до облікового запису
