3 етап
з 2 місяця й далі
|
||
2 етап
1 місяць
|
Подальший розвиток
|
|
1 етап
7 днів
|
Розвиток
|
Будуємо нові гіпотези щодо розширення аудиторії та досягнення нових результатів у Google рекламі. |
Нарахування до 18 000 грн. бонусів та розробка стратегії
|
Щодня ми оптимізуємо кампанії. Після отримання перших результатів у google рекламі, ми розробляємо стратегію з масштабування. | |
Організовуємо сумісну зустріч, визначаємо цілі та вектор руху. Розробляємо стратегію, створюємо кабінет Google Ads із кешбеком у 18 тис. грн., реєструємо Google Merchant Center, Google Tag Manager та інше. Налаштовуємо основні кампанії. | ||
Потрібно бути готовими до того, що ціна реклами для кожного проекту буде розраховуватися індивідуально й неможливо передбачити вартість до аналізу сайту. Щоб повідомити точну вартість, необхідно провести ретельний аналіз проекту, врахувати безліч параметрів. Зокрема, на ціну впливає загальна релевантність сайту цільових запитах, конкуренція в ніші та інше.
Ціна налаштування та ведення рекламного акаунта, публікації оголошень залежить від загального обсягу робіт.
Часто клієнти замовляють послугу щомісячного ведення акаунта, в якому вартість розраховується індивідуально й заздалегідь, а після цього ціна буде фіксованою. Вона залежить від того, скільки робіт потрібно виконати за місяць по рекламній кампанії: скільки кампаній запущено в акаунті, скільки публікується оголошень, які є завдання кожного місяця, а також від необхідності редагувати оголошення та інше.
Налаштування включає в себе безліч завдань. Фахівці створюють, налаштовують рекламний аккаунт. Коли робота над проектом закінчується, то за добу доступи до аккаунту передаються власнику сайту. Також на цьому етапі виконується аналіз конкурентів, пошук найбільш оптимальних ключових запитів, вибираються посадочні сторінки під ключі. Менеджер створює оголошення та виконує іншу роботу, щоб виділитися серед конкурентів.
Недостатньо ефективно налаштувати рекламну кампанію, потрібно правильно її вести. Професійні менеджери постійно аналізують ефективність і відразу помічають найменші проблеми, вносять зміни, керують сумою витрат, коректують ключові слова, розширюють рекламну кампанію. Також вони надають звіти для клієнтів.
Замовте у нас аудит Вашої рекламної кампанії, впровадження наших рекомендацій допоможе Вам підвищити ефективність реклами на 20%-60%.
Контекстна реклама — це різні типи рекламних оголошень, які користувачі можуть побачити відповідно до того, які пошукові запити вони шукали або які інтереси мають.
Контекстна реклама в м. Києві в Яндексі й Google буває різних типів, зокрема використовуються текстові, графічні або відеооголошення. Вона може відображатися на сторінці пошуку, на інших сайтах, а також у мобільних додатках або на інших типах пристроїв.
Замовити контекстну рекламу в Києві важливо, щоб підвищити прибутковість і впізнаваність вашого бренду, залучити до нього більше уваги, збільшити продажі й кількість клієнтів.
Налаштування контекстної реклами в Києві виконується за допомогою спеціальних сервісів від пошукових систем: Яндекс.Директ і Google Ads. Тут є безліч інструментів, які застосовуються для ефективного налаштування рекламних оголошень, а також для аналізу результатів і коригування акаунта.
Професіонали виконують настройку Google Ads індивідуально під вашу компанію, щоб збільшити прибуток від товарів і послуг, а також максимально ефективно витрачати рекламний бюджет.
Формування ціни контекстної реклами в Гугл або Яндексі в сервісах досить оригінальне. Тут використовується система аукціону, коли в ТОП потрапляють сайти з найбільшим рекламним бюджетом. І власники рекламного акаунта платять за кожен клік по їх оголошенню (натискання на рекламу та перехід на сайт), при цьому воно показується виключно зацікавленим користувачам.
Професіонали веб-студії «Фенікс Індастрі» не просто займаються налаштуванням контекстної реклами, але й роблять це максимально ефективно при тому рекламному бюджеті, який ви маєте. Кожна копійка витрачається тільки на потенційного покупця та високоякісні оголошення.
Ціна настройки контекстної реклами залежить від безлічі факторів. Попередньо потрібно виконати основний аналіз сайту, конкурентів і в цілому ніші. Після цього фахівці збирають ключові запити, проводять перевірку роботи рекламного акаунта, якщо він є, та запускають перші оголошення. Вони постійно аналізуються, щоб бачити результати кампанії, потім менеджер готує звіт для клієнта.
Ми працюємо з відкритого бюджету, тому ви будете бачити, куди йдуть витрачені кошти. Вибираючи нашу компанію, ви отримаєте кращу сполучуваність вартості настройки контекстної реклами та ефективності.
Рекламна кампанія та оголошення для показів налаштовуються в кілька етапів:
Тільки професіонали можуть ефективно налаштувати й запустити прибуткову контекстну рекламу в Google Ads. Співробітники компанії Fenix — це досвідчені, кваліфіковані й сертифіковані фахівці, які вже запустили багато успішних проектів. Вони з легкістю вирішать будь-яке завдання, створять оригінальну кампанію, щоб залучити нових клієнтів і зробити ваш бізнес найпопулярнішим.
При цьому ми уважно стежимо за рекламним бюджетом і вміємо налаштовувати оголошення при мінімальних витратах. Щоб замовити налаштування контекстної реклами в Києві, достатньо залишити заявку на нашому сайті, і найближчим часом ми з вами зв'яжемося. Будьте впевнені, що ви отримаєте послуги від професіоналів за найнижчою й доступною вартістю.
Контекстна реклама в Києві – це затребуваний метод просування інтернет-майданчиків. Її особливістю є поява оголошення в підходящий момент, коли користувач проявляє інтерес до певної тематики.
На даний момент в Україні актуальною є робота з сервісами Гугл пошуковика. Налагодження реклами в Google Ads – це організація потужного інструменту з великим функціоналом, що дозволяє організувати показ вашого сайту не тільки в рядку пошуку Гугл, але й на сторонніх ресурсах.
Перш, ніж контекстна реклама в Гуглі потрапить на очі потенційному клієнту компанії, вона проходить декілька етапів розробки.
Правильна настройка контекстної реклами – ключ до її ефективності.
Замовити контекстну рекламу – означає отримати креативне оголошення з привабливим візуалом і текстом, що продає. На підставі аналізу специфіки бізнесу, географії та інтересів потенційних покупців відбувається вибір відповідного виду банера. Після запуску оголошення PPC-спеціаліст уважно стежить за тим, як веде себе тільки що створений продукт, на скільки коректно надходять дані в систему аналітики.
Для організації якісного онлайн маркетингу необхідно спочатку замовити налаштування контекстної реклами. Наступним кроком є її ведення. Воно визначає 70% ефективності продукту.
Дане поняття включає комплекс заходів, спрямованих на підвищення ефективності оголошень і зменшення їх вартості. Ціна досягнення мети визначається як розмір витрат на одну конверсію – заявку, звернення.
Ведення рекламної кампанії включає:
За формою розрізняють текстові і графічні (банери) контекстні оголошення. У другому випадку картинка може супроводжуватися невеликим текстовим доповненням.
Пошукова реклама заснована на запитах, що вводяться користувачем у пошукову систему. Контекстні результати виводяться поруч з переліком топових посилань з хорошим СЕО. Це універсальний вид реклами, за допомогою якого можна організувати просування будь-яких товарів або послуг. Вона добре підходить для «молодих» сторінок, т.я. дозволяє показувати компанію вище за позицію ранжування, коли пошукова оптимізація ще не досягла необхідного рівня. Такі оголошення приваблюють аудиторію, яка вже зацікавлена в покупці.
Ремаркетинг – це онлайн-показ користувачам ресурсів, з якими вони раніше вже взаємодіяли. У пошуках необхідного товару чи послуги людина часто переглядає безліч сайтів і карток товарів, знайомиться з інформацією, порівнює характеристики та умови. Спливаючі на інших майданчиках банери дозволяють повернути користувача на той чи інший сайт. Розрізняють два види ремаркетингу – звичайний і динамічний. У другому випадку на екран потенційного клієнта буде виводитися саме той товар, який він переглядав. Якщо в асортименті вашого магазину присутня модель, що цікавить користувача, вона також буде показана. Така реклама істотно підвищує шанси на придбання товару саме у вас.
Реклама в медійній мережі Google допомагає залучити користувачів, які ще не знайомі з продуктами компанії. Вона розміщується на сайтах, новинних пабликах, Гугл-ресурсах. Показ інформації широкій (але не випадковій) аудиторії дозволяє збільшити трафік веб-ресурсу.
Демонстрація матеріалів відбувається на основі:
Товарна реклама Google Shopping – популярний тип маркетингового просування. Являє собою галерею зображень з описом товарів. Ключовою особливістю є відсутність ключових слів для пошуку. Необхідні дані про продукт товарна реклама Google Shopping бере з каналів, сформованих в ході налаштування.
Відеореклама в Google Ads – один з найбільш ефективних способів просування. Більшість користувачів швидше подивляться відеоролик, ніж прочитають інформацію про продукт.
Популярні наступні формати відео:
Основні переваги цього способу просування:
Замовляючи розробку контекстної реклами в нашій веб-студії, ви отримуєте:
Підсумкова вартість робіт розраховується в кожному випадку індивідуально і визначається на основі аналізу конкретного проекту, поставлених завдань, конкуренції в обраній ніші.