Контекстна реклама Google Ads - Налаштування контекстної реклами в м. Київ в «Фенікс Індастрі»

Налаштування контекстної реклами Google Ads

Налаштування контекстної реклами Google Ads є важливим етапом у маркетинговій стратегії, оскільки контекстна реклама в даний час визнається одним з найбільш ефективних способів привернути увагу до веб-ресурсу та збільшення потоку клієнтів. Цей процес включає ряд ключових кроків, спрямованих на оптимізацію і максимізацію ефективності рекламної кампанії.

Advantages
Our advantages
Ефективність
Основна мета - збільшення ваших продажів
Ми використовуємо лише найновітніші інструменти для аналізу та тонкого налаштування реклами Google і фокусуємось на отриманні максимально-конверсійного трафіку з мінімально-можливою у вашій ніші вартості клієнта.
Індивідуальність
Постійний ріст показників контекстної реклами
Щоденна робота з макро цілями, аналіз і планування витрат бюджету. Робота по виявленню слабких місць, та точок зростання за допомогою сучасних методів аналітики дають можливість збільшити показники вашої реклами кожен місяць.
Професіоналізм
Довіра
На всіх етапах роботи ми ведемо постійну комунікацію з клієнтом з питань гугл реклами. Після узгодження ключових KPI ми їх фіксуємо в договорі.
Відкритість
Звітність
Після запуску реклами, необхідно відстежувати основні показники ефективності. Ми робимо щотижневі зустрічі з Вами та проводимо мітинги націлені на оптимізацію та покращення результатів.
Cases
За 1 рік збільшили прибуток від реклами в 4 рази
За 1 рік збільшили прибуток від реклами в 4 рази
970 %
ROI
6 090
конверсій
3,39 %
коефіцієнт конверсій
За 2 місяці збільшили продажі в 10 разів
За 2 місяці збільшили продажі в 10 разів
2400 %
ROI
1 134
конверсій
2,89 %
коефіцієнт конверсій
У конкурентній B2B ніші за 8 місяців збільшили продаж у 3 рази
У конкурентній B2B ніші за 8 місяців збільшили продаж у 3 рази
1048 %
ROI
24 800
конверсій
5,01 %
коефіцієнт конверсій
За 1 рік покращили ключові показники реклами у 3 рази
За 1 рік покращили ключові показники реклами у 3 рази
566 %
ROI
2 112
конверсій
1,26 %
коефіцієнт конверсій
Збільшили прибуток від реклами за 6 місяців більше ніж у 2 рази
Збільшили прибуток від реклами за 6 місяців більше ніж у 2 рази
1281 %
ROI
4 223
конверсій
2,96 %
коефіцієнт конверсій
На 150% зросла кількість. звернень для сайту з будівництва будинків
На 150% зросла кількість. звернень для сайту з будівництва будинків
316 грн
вартість конверсії
143
звернення за 3 міс.
6 320
переходів за 3 міс.
Збільшили на 210% кількість цільових звернень для логістичної компанії
Збільшили на 210% кількість цільових звернень для логістичної компанії
247 грн
вартість звернення
90
заявок на місяць
12 грн
пор. вартість кліка
У 2 рази зросла кількість замовлень без зростання бюджету
У 2 рази зросла кількість замовлень без зростання бюджету
700
конверсій
377 грн
вартість конверсії
114 %
зростання кількості конверсій
В 5 разів збільшили кількість замовлень
В 5 разів збільшили кількість замовлень
452
конверсій
174 грн
вартість звернення
78 %
оптових замовлень
Отримайте персональну стратегію розвитку вашого бізнесу та прогноз доходу від реклами.

Поля з * є обов'язковими для заповнення

Налаштування Google Ads

Створення рекламного облікового запису
з кешбеком до 18 000 грн
Оптимізація та масштабування
Просування через
альтернативні джерела трафіку
Start
Profit
3 етап
з 2 місяця й далі
2 етап
1 місяць
Подальший розвиток
1 етап
7 днів
Розвиток
Будуємо нові гіпотези щодо розширення аудиторії та досягнення нових результатів у Google рекламі.
Нарахування до 18 000 грн. бонусів та розробка стратегії
Щодня ми оптимізуємо кампанії. Після отримання перших результатів у google рекламі, ми розробляємо стратегію з масштабування.
Організовуємо сумісну зустріч, визначаємо цілі та вектор руху. Розробляємо стратегію, створюємо кабінет Google Ads із кешбеком у 18 тис. грн., реєструємо Google Merchant Center, Google Tag Manager та інше. Налаштовуємо основні кампанії.
Reviews
Cost of service

Вартість контекстної реклами

Настройка контекстной рекламы Старт
Старт
Тариф включає функції:
  • Створення кабінету Google реклами
  • Аналіз посадкової сторінки (до 5 ст.)
  • Налаштування цілей Аналітики
  • Збір семантичного ядра (до 50 ключів)
  • Створення рекламних оголошень
  • Запуск рекламної кампанії
9 000 грн
Деталі тарифу
Базовий
Оптимальний
Тариф включає функції:
  • Усі послуги пакету СТАРТ
  • Встановлення, налаштування та підготовка Google Analytics до роботи
  • Встановлення та створення контейнера Google Tag Manager
  • Розробка індивідуальної стратегії
  • Налаштування відстеження всіх цілей та конверсій
  • Збір семантичного ядра
  • Написання адаптивних оголошень
  • Налаштування пошукових кампаній
  • Налаштування динамічних оголошень
  • Звітність
13 000 грн
Деталі тарифу
PRO
PRO
Тариф включає функції:
  • Усі послуги пакету ОПТИМАЛЬНИЙ
  • Налаштування товарної реклами
  • Підготовка товарного фіду
  • Створення та налаштування Google Merchant Center
  • Налаштування Google My Business та реклами на Google картах
  • Підготовка сайту до реклами (формування рекомендацій, що вплинуть на конверсійність сайту)
  • Налаштування звичайного та динамічного ремаркетингу
  • Налаштування товарної реклами місцевого асортименту
  • Підключення IP телефонії на сайт (Ringostat, Binotel) (+вартість сервісу оплачується окремо)
  • Встановлення та налаштування Hotjar (програма запису поведінка користувачів)
  • Створення нових стратегій та експериментів для збільшення доходу бізнесу
  • Звітність про поведінку користувачів на сайті за відеозаписами та гарячою картою
17 000 грн
Деталі тарифу

Потрібно бути готовими до того, що ціна реклами для кожного проекту буде розраховуватися індивідуально й неможливо передбачити вартість до аналізу сайту. Щоб повідомити точну вартість, необхідно провести ретельний аналіз проекту, врахувати безліч параметрів. Зокрема, на ціну впливає загальна релевантність сайту цільових запитах, конкуренція в ніші та інше.

Ціна налаштування та ведення рекламного акаунта, публікації оголошень залежить від загального обсягу робіт.

Часто клієнти замовляють послугу щомісячного ведення акаунта, в якому вартість розраховується індивідуально й заздалегідь, а після цього ціна буде фіксованою. Вона залежить від того, скільки робіт потрібно виконати за місяць по рекламній кампанії: скільки кампаній запущено в акаунті, скільки публікується оголошень, які є завдання кожного місяця, а також від необхідності редагувати оголошення та інше.

  • Налаштування рекламного аккаунта

Налаштування включає в себе безліч завдань. Фахівці створюють, налаштовують рекламний аккаунт. Коли робота над проектом закінчується, то за добу доступи до аккаунту передаються власнику сайту. Також на цьому етапі виконується аналіз конкурентів, пошук найбільш оптимальних ключових запитів, вибираються посадочні сторінки під ключі. Менеджер створює оголошення та виконує іншу роботу, щоб виділитися серед конкурентів.

  • Ведення рекламного акаунта

Недостатньо ефективно налаштувати рекламну кампанію, потрібно правильно її вести. Професійні менеджери постійно аналізують ефективність і відразу помічають найменші проблеми, вносять зміни, керують сумою витрат, коректують ключові слова, розширюють рекламну кампанію. Також вони надають звіти для клієнтів.

Get in touch
У Вас вже запущена контекстна реклама, але ви не задоволені результатами?

Замовте у нас аудит Вашої рекламної кампанії, впровадження наших рекомендацій допоможе Вам підвищити ефективність реклами на 20%-60%.

Поля з * є обов'язковими для заповнення
FAQ
Відповіді на типові запитання
Що таке просування сайту?

Контекстна реклама в м. Київ

Контекстна реклама — це різні типи рекламних оголошень, які користувачі можуть побачити відповідно до того, які пошукові запити вони шукали або які інтереси мають.

Контекстна реклама в м. Києві в Яндексі й Google буває різних типів, зокрема використовуються текстові, графічні або відеооголошення. Вона може відображатися на сторінці пошуку, на інших сайтах, а також у мобільних додатках або на інших типах пристроїв.

Де замовити контекстну рекламу в Києві?

Замовити контекстну рекламу в Києві важливо, щоб підвищити прибутковість і впізнаваність вашого бренду, залучити до нього більше уваги, збільшити продажі й кількість клієнтів.

Налаштування контекстної реклами в Києві виконується за допомогою спеціальних сервісів від пошукових систем: Яндекс.Директ і Google Ads. Тут є безліч інструментів, які застосовуються для ефективного налаштування рекламних оголошень, а також для аналізу результатів і коригування акаунта.

Професіонали виконують настройку Google Ads індивідуально під вашу компанію, щоб збільшити прибуток від товарів і послуг, а також максимально ефективно витрачати рекламний бюджет.

Скільки коштує контекстна реклама в Києві?

Формування ціни контекстної реклами в Гугл або Яндексі в сервісах досить оригінальне. Тут використовується система аукціону, коли в ТОП потрапляють сайти з найбільшим рекламним бюджетом. І власники рекламного акаунта платять за кожен клік по їх оголошенню (натискання на рекламу та перехід на сайт), при цьому воно показується виключно зацікавленим користувачам.

Професіонали веб-студії «Фенікс Індастрі» не просто займаються налаштуванням контекстної реклами, але й роблять це максимально ефективно при тому рекламному бюджеті, який ви маєте. Кожна копійка витрачається тільки на потенційного покупця та високоякісні оголошення.

Ціна настройки контекстної реклами залежить від безлічі факторів. Попередньо потрібно виконати основний аналіз сайту, конкурентів і в цілому ніші. Після цього фахівці збирають ключові запити, проводять перевірку роботи рекламного акаунта, якщо він є, та запускають перші оголошення. Вони постійно аналізуються, щоб бачити результати кампанії, потім менеджер готує звіт для клієнта.

Ми працюємо з відкритого бюджету, тому ви будете бачити, куди йдуть витрачені кошти. Вибираючи нашу компанію, ви отримаєте кращу сполучуваність вартості настройки контекстної реклами та ефективності.

Етапи настройки рекламної кампанії

Рекламна кампанія та оголошення для показів налаштовуються в кілька етапів:

  • Визначення цілей рекламної кампанії. Є дві найбільш популярні мети, для яких і запускають рекламні кампанії — підвищити впізнаваність бренду й збільшити продажі продукції. Їх можна з'єднати або комбінувати, але потрібно чітко знати завдання, тому що на його основі й створюються настройки рекламного акаунта або оголошень.

Налаштування контекстної реклами в м. Київ від Фенікс Індастрі

Тільки професіонали можуть ефективно налаштувати й запустити прибуткову контекстну рекламу в Google Ads. Співробітники компанії Fenix — це досвідчені, кваліфіковані й сертифіковані фахівці, які вже запустили багато успішних проектів. Вони з легкістю вирішать будь-яке завдання, створять оригінальну кампанію, щоб залучити нових клієнтів і зробити ваш бізнес найпопулярнішим.

При цьому ми уважно стежимо за рекламним бюджетом і вміємо налаштовувати оголошення при мінімальних витратах. Щоб замовити налаштування контекстної реклами в Києві, достатньо залишити заявку на нашому сайті, і найближчим часом ми з вами зв'яжемося. Будьте впевнені, що ви отримаєте послуги від професіоналів за найнижчою й доступною вартістю.

Контекстна реклама в Києві

Контекстна реклама в Києві – це затребуваний метод просування інтернет-майданчиків. Її особливістю є поява  оголошення в підходящий момент, коли користувач проявляє інтерес до певної тематики.

На даний момент в Україні актуальною є робота з сервісами Гугл пошуковика. Налагодження реклами в Google Ads – це організація потужного інструменту з великим функціоналом, що дозволяє організувати показ вашого сайту не тільки в рядку пошуку Гугл, але й на сторонніх ресурсах.

Етапи робіт по контекстній рекламі

Перш, ніж контекстна реклама в Гуглі потрапить на очі потенційному клієнту компанії, вона проходить декілька етапів розробки.

Підготовка рекламної кампанії

Правильна настройка контекстної реклами – ключ до її ефективності.

  1. Першим кроком є складання брифу з детальним описом проекту. Саме він задає вектор всієї кампанії.
  2. Наступний етап – створення семантичного ядра для показу оголошення в пошуковій системі.

Запуск рекламної компанії

Замовити контекстну рекламу – означає отримати креативне оголошення з привабливим візуалом і текстом, що продає. На підставі аналізу специфіки бізнесу, географії та інтересів потенційних покупців відбувається вибір відповідного виду банера. Після запуску оголошення PPC-спеціаліст уважно стежить за тим, як веде себе тільки що створений продукт, на скільки коректно надходять дані в систему аналітики.

Ведення рекламної кампанії

Для організації якісного онлайн маркетингу необхідно спочатку замовити налаштування контекстної реклами. Наступним кроком є її ведення. Воно визначає 70% ефективності продукту.

Дане поняття включає комплекс заходів, спрямованих на підвищення ефективності оголошень і зменшення їх вартості. Ціна досягнення мети визначається як розмір витрат на одну конверсію – заявку, звернення.

Ведення рекламної кампанії включає:

  • відстеження й корекція ставок для утримування оптимальних позицій;
  • виділення найбільш ефективних оголошень з позиції ціни за клік;
  • фільтрація рекламних майданчиків на підставі співвідношення ефективність/вартість;
  • корекція візуального представлення оголошень з метою підбору чіпляючих варіантів.

Види контекстної реклами

За формою розрізняють текстові і графічні (банери) контекстні оголошення. У другому випадку картинка може супроводжуватися невеликим текстовим доповненням.

Контекстна пошукова реклама сайту в інтернеті

Пошукова реклама заснована на запитах, що вводяться користувачем у пошукову систему. Контекстні результати виводяться поруч з переліком топових посилань з хорошим СЕО. Це універсальний вид реклами, за допомогою якого можна організувати просування будь-яких товарів або послуг. Вона добре підходить для «молодих» сторінок, т.я. дозволяє показувати компанію вище за позицію ранжування, коли пошукова оптимізація ще не досягла необхідного рівня. Такі оголошення приваблюють аудиторію, яка вже зацікавлена в покупці.

Ремаркетинг

Ремаркетинг – це онлайн-показ користувачам ресурсів, з якими вони раніше вже взаємодіяли. У пошуках необхідного товару чи послуги людина часто переглядає безліч сайтів і карток товарів, знайомиться з інформацією, порівнює характеристики та умови. Спливаючі на інших майданчиках банери дозволяють повернути користувача на той чи інший сайт. Розрізняють два види ремаркетингу – звичайний і динамічний. У другому випадку на екран потенційного клієнта буде виводитися саме той товар, який він переглядав. Якщо в асортименті вашого магазину присутня модель, що цікавить користувача, вона також буде показана. Така реклама істотно підвищує шанси на придбання товару саме у вас.

Медійна мережа (КМС)

Реклама в медійній мережі Google допомагає залучити користувачів, які ще не знайомі з продуктами компанії. Вона розміщується на сайтах, новинних пабликах, Гугл-ресурсах. Показ інформації широкій (але не випадковій) аудиторії дозволяє збільшити трафік веб-ресурсу.

Демонстрація матеріалів відбувається на основі:

  1. Типу контенту – оголошення з'являються на майданчиках близької тематики.
  2. Типу користувача – його інтересів, статі, віку і т. д.

Товарна реклама Google Shopping

Товарна реклама Google Shopping – популярний тип маркетингового просування. Являє собою галерею зображень з описом товарів. Ключовою особливістю є відсутність ключових слів для пошуку. Необхідні дані про продукт товарна реклама Google Shopping бере з каналів, сформованих в ході налаштування.   

Відеореклама в Google Ads

Відеореклама в Google Ads – один з найбільш ефективних способів просування. Більшість користувачів швидше подивляться відеоролик, ніж прочитають інформацію про продукт.

Популярні наступні формати відео:

  1. True View In-Stream – власник оплачує перегляди. Гроші списуються лише у випадку перегляду відео повністю або за певний час.
  2. TrueView Video Discovery – оплата списується за клік. Ролик вважається переглянутим, як тільки користувач перейшов на нього. Рекламний блок включає кадр з відео та текстовий опис.
  3. Out-Stream – реклама для смартфонів, що з'являється в додатках і на сайтах-партнерах Google. Тарифікація відбувається за 1000 показів за умови, що тривалість перегляду перевищила 2 секунди і пройшло менше половини ролика.
  4. Заставки Bumper Ads – ролики тривалістю 6 секунд без можливості перемотати або пропустити. Зустрічаються в YouTube, на ресурсах партнерів, у мобільних додатках. Оплата стягується за 1000 переглядів.

Переваги контекстної реклами Google

Основні переваги цього способу просування:

  1. Грамотна настройка реклами істотно заощаджує витрати власника онлайн ресурсу: немає переходів – немає витрат. Ви платите тільки за активність потенційних клієнтів.
  2. Високий рівень конверсії – співвідношення числа користувачів, які виконали цільові дії, до загальної кількості відвідувачів. Ця особливість пов'язана з тим, що на таку рекламу бачать і відповідно відгукуються переважно зацікавлені клієнти за вашим запитом.
  3. Аналіз трафіку дозволяє оцінити й оптимізувати маркетингові витрати.
  4. Можливість організації контекстної реклами в рамках будь-якого бюджету робить даний вид просування затребуваним серед підприємців-початківців.

Контекстна реклама в Києві - Fenix Industry

Замовляючи розробку контекстної реклами в нашій веб-студії, ви отримуєте:

  • рішення, що максимально враховує специфіку діяльності вашої компанії;
  • сумлінне та своєчасне виконання поставлених завдань;
  • прогресивний підхід – постійний розвиток і впровадження нових напрацювань дозволяє отримати якісний продукт, що задовольняє сучасним вимогам ринку;
  • за 14 років роботи ми реалізували понад 1000 кейсів, що говорить про великий досвід та практичні знання тонкощів просування.

Підсумкова вартість робіт розраховується в кожному випадку індивідуально і визначається на основі аналізу конкретного проекту, поставлених завдань, конкуренції в обраній ніші.