Контекстна реклама google ads
Налаштування контекстної реклами Google Ads є важливим етапом у маркетинговій стратегії, оскільки контекстна реклама в даний час визнається одним з найбільш ефективних способів привернути увагу до веб-ресурсу та збільшення потоку клієнтів. Цей процес включає ряд ключових кроків, спрямованих на оптимізацію і максимізацію ефективності рекламної кампанії.
Налаштовуємо рекламу з урахування всього доступного функціоналу Google Ads, запускаємо будь які типи рекламних кампанії виходячи з прогнозованої ефективності та ваших цілей.
PMax / Shopping / Merchant
Завдяки багаторічному досвіду роботи з сотнями проектів у різних бізнес-нішах, ми розробили власні стратегії та підходи, що дозволяють знизити кількість помилок і швидше досягати потрібного результату.
При роботі з e-commerce проектами, основний акцент робимо на кампаніях типу Performance Max і класичних торгових, які працюють на базі Google Product Feed та Merchant, оскільки вони є найефективнішими з точки зору результатів і витрат бюджету. Ми вміємо гнучко керувати широким спектром категорій і товарів, мінімізуючи час на адміністрування.
Також можемо допомогти розблокувати аккаунт Google Merchant, якщо ви зіткнулися з такою проблемою.
Search / DSA
Пошукові кампанії є основою для проектів, що пропонують послуги, тому вони використовуються найчастіше. Їх проведення вимагає ретельного опрацювання семантики, підбору ключових слів та мінус-слів, створення текстів оголошень, додавання розширень і налаштування інших функціональних елементів.
При правильному підході такі кампанії показують відмінні результати на сотнях проектів. Важливою складовою успіху є використання аналітичних інструментів: Analytics, CRM-систем, Call tracking, UTM-міток тощо.
Local
Локальні кампанії, або реклама на Google Maps, є відмінним інструментом для просування місцевих бізнесів, що надають послуги з чіткою географічною прив'язкою, таких як стоматології, кав'ярні, квіткові магазини тощо.
Цей формат реклами дозволяє залучити велику кількість потенційних клієнтів при відносно невеликих витратах. Зазвичай ми використовуємо його як додатковий інструмент разом з іншими видами рекламних кампаній.
Remarketing
Ремаркетинг є додатковим інструментом рекламних кампаній, що використовується для підтримки основних активностей в акаунті. Він дозволяє повторно залучати користувачів на сайт і додатково стимулювати їх до здійснення цільової конверсії.
Для сайтів, що пропонують послуги, зазвичай використовується класичний ремаркетинг (графічні та текстові оголошення), а для e-commerce проектів — динамічний ремаркетинг, який показує користувачу товари, які він переглядав на сайті або додав до кошика, але не придбав.
Youtube
Відеореклама може використовуватися для досягнення кількох цілей:
- Прямі продажі шляхом залучення користувачів на сайт. Цей підхід особливо ефективний для окремих бізнес-ніш.
- Додаткова проміжна кампанія на шляху користувача до покупки. Важливо правильно оцінювати результативність таких кампаній, оскільки вони можуть не приносити прямих конверсій, але значно підвищувати ефективність основних рекламних кампаній за рахунок асоційованих конверсій.
- Популяризація бренду. У цьому випадку ключовими показниками успіху є перегляди, охоплення або підписки на канал.
Скільки коштує
Реклама
Та який результат
можна отримати
від неї?
Працюємо від 10 000 грн. в місяць, в залежності від кількості кампаній та їх видів, особливостей проекту, бюджету, ГЕО та інше.
Тільки ці показники впливають на фінальний результат, вартість робіт жодного впливу не має
краще підтвердження досвіду
Наша компанія співпрацює з Фенікс більше року. Команда розробила для нас сайт онлайн-аптеки з досить складною системою обміну даними і на сьогоднішній день продовжує технічний супровід. З огляду на їх професіоналізм у нас в розробці ще один проект, який зовсім скоро ми презентуємо для наших клієнтів.
Компанія ТОВ «Вента.ЛТД» дякує за особисті якості та професіоналізм технічному директору Худолію Дмитру (вирішує найбожевільніші задачі), програмісту Бабешку Олександру (реалізує найскладніші алгоритми), менеджеру проєкту Філяк Ользі (регулює процес взаємодії та вибудовує план робіт), а також усім фахівцям Фенікс Індастрі. Хочеться побажати успіхів і процвітання Вашій справі!
Отримайте
Персональну стратегію
Розвитку вашого бізнесу
та прогноз доходу
від реклами
Вже маєте акаунт? Після переналаштування кабінети працюють до 40% краще в перший місяць робіт.
Це перша спроба? 75% проектів мають плюсову рентабельність вже у перший місяць робіт.
Комунікація
Ми поважаємо час клієнта так само як і свій. Намагаємось максимально конструктивно та оперативно вирішувати всі поточні питання.
Масштабування
та розвиток
Робота побудована на постійному аналізі результатів. Щомісяця ми формуємо план робіт та сладаємо рекомендації, пропонуємо нові рекламні кампанії чи експерименти. Одна з основних задач - постійне покращення KPI.
Повна узгодженість
Робота базується на основі чітких планів, де клієнт має повне розуміння які роботи виконуються та в якому об'ємі. При масштабувані рекламного аккаунту, агенції потрібно більше часу для проведення робіт та керування РК, що буде відображатися в оновленому кошторисі.
50/50
Клієнт має бути зацікавленим в отриманні результатів, так само як і агенція. Потрібно постійно працювати над покращенням сайту та сервісу. Реалізовувати рекомендації, поглиблюватись в аналітику. “Гарне налаштування кабінету, це тільки половина справи. Реклама не буде гарно працювати, якщо сайт пропонує неконкурентні ціни, обмежений асортимент чи поганий сервіс.”
відповідь на ваше питання,
напишіть нам
Контекстна реклама в м. Київ
Контекстна реклама — це різні типи рекламних оголошень, які користувачі можуть побачити відповідно до того, які пошукові запити вони шукали або які інтереси мають. Контекстна реклама в м. Києві в Google буває різних типів, зокрема використовуються текстові, графічні або відеооголошення. Вона може відображатися на сторінці пошуку, на інших сайтах, а також у мобільних додатках або на інших типах пристроїв.
Замовити контекстну рекламу в Києві важливо, щоб підвищити прибутковість і впізнаваність вашого бренду, залучити до нього більше уваги, збільшити продажі й кількість клієнтів. Налаштування контекстної реклами в Києві виконується за допомогою спеціальних сервісів, як Google Ads. Тут є безліч інструментів, які застосовуються для ефективного налаштування рекламних оголошень, а також для аналізу результатів і коригування акаунта. Професіонали виконують настройку Google Ads індивідуально під вашу компанію, щоб збільшити прибуток від товарів і послуг, а також максимально ефективно витрачати рекламний бюджет.
Формування ціни контекстної реклами в Гугл досить оригінальне. Тут використовується система аукціону, коли в ТОП потрапляють сайти з найбільшим рекламним бюджетом. І власники рекламного акаунта платять за кожен клік по їх оголошенню (натискання на рекламу та перехід на сайт), при цьому воно показується виключно зацікавленим користувачам. Професіонали веб-студії «Фенікс Індастрі» не просто займаються налаштуванням контекстної реклами, але й роблять це максимально ефективно при тому рекламному бюджеті, який ви маєте. Кожна копійка витрачається тільки на потенційного покупця та високоякісні оголошення. Ціна настройки контекстної реклами залежить від безлічі факторів. Попередньо потрібно виконати основний аналіз сайту, конкурентів і в цілому ніші. Після цього фахівці збирають ключові запити, проводять перевірку роботи рекламного акаунта, якщо він є, та запускають перші оголошення. Вони постійно аналізуються, щоб бачити результати кампанії, потім менеджер готує звіт для клієнта. Ми працюємо з відкритого бюджету, тому ви будете бачити, куди йдуть витрачені кошти. Вибираючи нашу компанію, ви отримаєте кращу сполучуваність вартості настройки контекстної реклами та ефективності.
Рекламна кампанія та оголошення для показів налаштовуються в кілька етапів. Визначення цілей рекламної кампанії. Є дві найбільш популярні мети, для яких і запускають рекламні кампанії — підвищити впізнаваність бренду й збільшити продажі продукції. Їх можна з'єднати або комбінувати, але потрібно чітко знати завдання, тому що на його основі й створюються настройки рекламного акаунта або оголошень.
Только специалисты могут эффективно настроить и запустить прибыльную контекстную рекламу в Google Ads. Сотрудники компании Fenix – это опытные, квалифицированные и сертифицированные специалисты, которые уже запустили много успешных проектов. Они с легкостью решат любую задачу, создадут оригинальную кампанию, чтобы привлечь новых клиентов и сделать ваш бизнес самым популярным. При этом мы внимательно следим за рекламным бюджетом и умеем настраивать объявления при минимальных затратах. Чтобы заказать настройки контекстной рекламы в Киеве, достаточно оставить заявку на нашем сайте, и в ближайшее время мы с вами свяжемся. Будьте уверены, что вы получите услуги от профессионалов по самой низкой и доступной цене.
Потрібно бути готовими до того, що ціна реклами для кожного проекту буде розраховуватися індивідуально й неможливо передбачити вартість до аналізу сайту. Щоб повідомити точну вартість, необхідно провести ретельний аналіз проекту, врахувати безліч параметрів. Зокрема, на ціну впливає загальна релевантність сайту цільових запитах, конкуренція в ніші та інше.
Ціна налаштування та ведення рекламного акаунта, публікації оголошень залежить від загального обсягу робіт.
Часто клієнти замовляють послугу щомісячного ведення акаунта, в якому вартість розраховується індивідуально й заздалегідь, а після цього ціна буде фіксованою. Вона залежить від того, скільки робіт потрібно виконати за місяць по рекламній кампанії: скільки кампаній запущено в акаунті, скільки публікується оголошень, які є завдання кожного місяця, а також від необхідності редагувати оголошення та інше.
- Налаштування рекламного аккаунта
Налаштування включає в себе безліч завдань. Фахівці створюють, налаштовують рекламний аккаунт. Коли робота над проектом закінчується, то за добу доступи до аккаунту передаються власнику сайту. Також на цьому етапі виконується аналіз конкурентів, пошук найбільш оптимальних ключових запитів, вибираються посадочні сторінки під ключі. Менеджер створює оголошення та виконує іншу роботу, щоб виділитися серед конкурентів.
- Ведення рекламного акаунта
Недостатньо ефективно налаштувати рекламну кампанію, потрібно правильно її вести. Професійні менеджери постійно аналізують ефективність і відразу помічають найменші проблеми, вносять зміни, керують сумою витрат, коректують ключові слова, розширюють рекламну кампанію. Також вони надають звіти для клієнтів.
Контекстна реклама в Києві
Контекстна реклама в Києві – це затребуваний метод просування інтернет-майданчиків. Її особливістю є поява оголошення в підходящий момент, коли користувач проявляє інтерес до певної тематики.
На даний момент в Україні актуальною є робота з сервісами Гугл пошуковика. Налагодження реклами в Google Ads – це організація потужного інструменту з великим функціоналом, що дозволяє організувати показ вашого сайту не тільки в рядку пошуку Гугл, але й на сторонніх ресурсах.
Етапи робіт по контекстній рекламі
Перш, ніж контекстна реклама в Гуглі потрапить на очі потенційному клієнту компанії, вона проходить декілька етапів розробки.
Підготовка рекламної кампанії
Правильна настройка контекстної реклами – ключ до її ефективності.
- Першим кроком є складання брифу з детальним описом проекту. Саме він задає вектор всієї кампанії.
- Наступний етап – створення семантичного ядра для показу оголошення в пошуковій системі.
Запуск рекламної компанії
Замовити контекстну рекламу – означає отримати креативне оголошення з привабливим візуалом і текстом, що продає. На підставі аналізу специфіки бізнесу, географії та інтересів потенційних покупців відбувається вибір відповідного виду банера. Після запуску оголошення PPC-спеціаліст уважно стежить за тим, як веде себе тільки що створений продукт, на скільки коректно надходять дані в систему аналітики.
Ведення рекламної кампанії
Для організації якісного онлайн маркетингу необхідно спочатку замовити налаштування контекстної реклами. Наступним кроком є її ведення. Воно визначає 70% ефективності продукту.
Дане поняття включає комплекс заходів, спрямованих на підвищення ефективності оголошень і зменшення їх вартості. Ціна досягнення мети визначається як розмір витрат на одну конверсію – заявку, звернення.
Ведення рекламної кампанії включає:
- відстеження й корекція ставок для утримування оптимальних позицій;
- виділення найбільш ефективних оголошень з позиції ціни за клік;
- фільтрація рекламних майданчиків на підставі співвідношення ефективність/вартість;
- корекція візуального представлення оголошень з метою підбору чіпляючих варіантів.
Види контекстної реклами
За формою розрізняють текстові і графічні (банери) контекстні оголошення. У другому випадку картинка може супроводжуватися невеликим текстовим доповненням.
Контекстна пошукова реклама сайту в інтернеті
Пошукова реклама заснована на запитах, що вводяться користувачем у пошукову систему. Контекстні результати виводяться поруч з переліком топових посилань з хорошим СЕО. Це універсальний вид реклами, за допомогою якого можна організувати просування будь-яких товарів або послуг. Вона добре підходить для «молодих» сторінок, т.я. дозволяє показувати компанію вище за позицію ранжування, коли пошукова оптимізація ще не досягла необхідного рівня. Такі оголошення приваблюють аудиторію, яка вже зацікавлена в покупці.
Ремаркетинг
Ремаркетинг – це онлайн-показ користувачам ресурсів, з якими вони раніше вже взаємодіяли. У пошуках необхідного товару чи послуги людина часто переглядає безліч сайтів і карток товарів, знайомиться з інформацією, порівнює характеристики та умови. Спливаючі на інших майданчиках банери дозволяють повернути користувача на той чи інший сайт. Розрізняють два види ремаркетингу – звичайний і динамічний. У другому випадку на екран потенційного клієнта буде виводитися саме той товар, який він переглядав. Якщо в асортименті вашого магазину присутня модель, що цікавить користувача, вона також буде показана. Така реклама істотно підвищує шанси на придбання товару саме у вас.
Медійна мережа (КМС)
Реклама в медійній мережі Google допомагає залучити користувачів, які ще не знайомі з продуктами компанії. Вона розміщується на сайтах, новинних пабликах, Гугл-ресурсах. Показ інформації широкій (але не випадковій) аудиторії дозволяє збільшити трафік веб-ресурсу.
Демонстрація матеріалів відбувається на основі:
- Типу контенту – оголошення з'являються на майданчиках близької тематики.
- Типу користувача – його інтересів, статі, віку і т. д.
Товарна реклама Google Shopping
Товарна реклама Google Shopping – популярний тип маркетингового просування. Являє собою галерею зображень з описом товарів. Ключовою особливістю є відсутність ключових слів для пошуку. Необхідні дані про продукт товарна реклама Google Shopping бере з каналів, сформованих в ході налаштування.
Відеореклама в Google Ads
Відеореклама в Google Ads – один з найбільш ефективних способів просування. Більшість користувачів швидше подивляться відеоролик, ніж прочитають інформацію про продукт.
Популярні наступні формати відео:
- True View In-Stream – власник оплачує перегляди. Гроші списуються лише у випадку перегляду відео повністю або за певний час.
- TrueView Video Discovery – оплата списується за клік. Ролик вважається переглянутим, як тільки користувач перейшов на нього. Рекламний блок включає кадр з відео та текстовий опис.
- Out-Stream – реклама для смартфонів, що з'являється в додатках і на сайтах-партнерах Google. Тарифікація відбувається за 1000 показів за умови, що тривалість перегляду перевищила 2 секунди і пройшло менше половини ролика.
- Заставки Bumper Ads – ролики тривалістю 6 секунд без можливості перемотати або пропустити. Зустрічаються в YouTube, на ресурсах партнерів, у мобільних додатках. Оплата стягується за 1000 переглядів.
Переваги контекстної реклами Google
Основні переваги цього способу просування:
- Грамотна настройка реклами істотно заощаджує витрати власника онлайн ресурсу: немає переходів – немає витрат. Ви платите тільки за активність потенційних клієнтів.
- Високий рівень конверсії – співвідношення числа користувачів, які виконали цільові дії, до загальної кількості відвідувачів. Ця особливість пов'язана з тим, що на таку рекламу бачать і відповідно відгукуються переважно зацікавлені клієнти за вашим запитом.
- Аналіз трафіку дозволяє оцінити й оптимізувати маркетингові витрати.
- Можливість організації контекстної реклами в рамках будь-якого бюджету робить даний вид просування затребуваним серед підприємців-початківців.
Контекстна реклама в Києві - Fenix Industry
Замовляючи розробку контекстної реклами в нашій веб-студії, ви отримуєте:
- рішення, що максимально враховує специфіку діяльності вашої компанії;
- сумлінне та своєчасне виконання поставлених завдань;
- прогресивний підхід – постійний розвиток і впровадження нових напрацювань дозволяє отримати якісний продукт, що задовольняє сучасним вимогам ринку;
- за 14 років роботи ми реалізували понад 1000 кейсів, що говорить про великий досвід та практичні знання тонкощів просування.
Підсумкова вартість робіт розраховується в кожному випадку індивідуально і визначається на основі аналізу конкретного проекту, поставлених завдань, конкуренції в обраній ніші.