Товарна реклама Google Shopping
Google Shopping, як частина рекламної системи Google Ads, надає бізнесам можливість просувати свої товари безпосередньо в результатах пошуку.
Реклама в Google Shopping – зручний інструмент реалізації товарів за наявності високого попиту на них. Коли користувач вбиває в рядок пошуку потрібний йому запит, він відразу може побачити оголошення з продукції, що цікавить, з її фото і вартістю, що сприяє високому коефіцієнту конверсії.
Результати для Наших клієнтів
які є невід'ємною частиною робочого процесу
Performance Max
Performance Max – це тип кампанії, який дає рекламодавцям доступ до всього свого рекламного ресурсу Google Ads з однієї кампанії. Рекламодавці, які використовують PMax кампанії, отримують у середньому на 18% більше конверсій за аналогічної ціни за дію. PMax використовує моделі машинного навчання, щоб збільшити кількість конверсій шляхом оптимізації ставок і місць розташування в реальному часі.
Performance Max має ряд переваг:
- Міжплатформне охоплення – це єдиний тип кампанії, який дозволяє охопити користувачів у всьому функціоналі Google в одній кампанії.
- Автоматичне призначення ставок – оптимізація ставок для потрібного користувача в потрібний час. Крім того, оптимізація бюджету для різних місць розташування на основі ефективності.
- Спрощене керування – забезпечує уніфіковане звітування на всіх платформах, зменшує кількість ручної роботи. Розширені творчі можливості. Можна використовувати велику різноманітність форматів оголошень.
- Адаптивність, бо основою є машинне навчання. Це означає, що алгоритми швидко адаптуються до раптових змін поведінки користувачів, ринкових тенденцій або сезонності.
Shopping
Класичні товарні кампанії дозволяють просувати асортимент eCommerce проектів. Хоча ми зазвичай надаємо перевагу формату PMax (Performance Max), іноді використовуємо Shopping кампанії для виконання конкретних завдань відповідно до стратегії проекту. Це пояснюється тим, що Shopping кампанії мають певні особливості, які не доступні у Performance Max. Щоб вибрати правильний тип кампанії та стратегії, завжди краще звернутися до спеціалістів.
Merchant
Merchant Center — це окремий кабінет, куди завантажується Product Feed і налаштовуються його параметри. Після підключення Merchant Center до Google Ads з'являється можливість запускати товарні кампанії. Окрім цього, у кабінеті доступні різноманітні корисні функції, які активно використовують спеціалісти для оптимізації роботи.
Оскільки процес створення Merchant Center має свої особливості, краще довірити його налаштування професіоналам, щоб уникнути можливих блокувань сервісу. Якщо ваш акаунт було заблоковано, ви завжди можете звернутися до нас за допомогою.
Product Feed
Ми зазвичай використовуємо XML-файл для передачі повної інформації про товари на сайті згідно з вимогами Google, щоб його можна було завантажити в Merchant Center. Важливо, щоб у файлі було вказано максимальну кількість параметрів, оскільки це сприяє більш ефективній роботі рекламних кампаній.
Перед початком розробки ми завжди створюємо технічне завдання на підготовку файлу, враховуючи особливості проекту та асортимент товарів.
Analytics for eCommerce
Правильно налаштована аналітика є ключовим фактором ефективної роботи рекламного кабінету та досягнення позитивних результатів загалом. Перед початком роботи над проектом ми завжди формуємо технічне завдання для реалізації основних подій (конверсій), які надалі будуть відстежуватися та на основі яких будуть налаштовуватися стратегії рекламних кампаній. Зазвичай, події налаштовуються розробником через код сайту або фахівцем з реклами за допомогою Google Tag Manager (GTM).
можна отримати
від неї?
Працюємо від 10 000 грн. в місяць, в залежності від кількості кампаній та їх видів, особливостей проекту, бюджету, ГЕО та інше.
Тільки ці показники впливають на фінальний результат, вартість робіт жодного впливу не має
краще підтвердження досвіду
Наша компанія співпрацює з Фенікс більше року. Команда розробила для нас сайт онлайн-аптеки з досить складною системою обміну даними і на сьогоднішній день продовжує технічний супровід. З огляду на їх професіоналізм у нас в розробці ще один проект, який зовсім скоро ми презентуємо для наших клієнтів.
Компанія ТОВ «Вента.ЛТД» дякує за особисті якості та професіоналізм технічному директору Худолію Дмитру (вирішує найбожевільніші задачі), програмісту Бабешку Олександру (реалізує найскладніші алгоритми), менеджеру проєкту Філяк Ользі (регулює процес взаємодії та вибудовує план робіт), а також усім фахівцям Фенікс Індастрі. Хочеться побажати успіхів і процвітання Вашій справі!
та прогноз доходу
від реклами
Комунікація
Ми поважаємо час клієнта так само як і свій. Намагаємось максимально конструктивно та оперативно вирішувати всі поточні питання.
Масштабування та розвиток
Робота побудована на постійному аналізі результатів. Щомісяця ми формуємо план робіт та сладаємо рекомендації, пропонуємо нові рекламні кампанії чи експерименти. Одна з основних задач - постійне покращення KPI.
Повна узгодженість
Робота базується на основі чітких планів, де клієнт має повне розуміння які роботи виконуються та в якому об'ємі. При масштабувані рекламного аккаунту, агенції потрібно більше часу для проведення робіт та керування РК, що буде відображатися в оновленому кошторисі.
50/50
Клієнт має бути зацікавленим в отриманні результатів, так само як і агенція. Потрібно постійно працювати над покращенням сайту та сервісу. Реалізовувати рекомендації, поглиблюватись в аналітику. “Гарне налаштування кабінету, це тільки половина справи. Реклама не буде гарно працювати, якщо сайт пропонує неконкурентні ціни, обмежений асортимент чи поганий сервіс.”
відповідь на ваше питання,
напишіть нам
Товарну рекламу ще називають Гугл Мерчант / Гугл Покупки. Це все один і той же сервіс. Працює він таким чином: людина вводить у рядок пошуку запит, що її цікавить. Наприклад, «купити Samsung S20». Відразу в верхній частині сторінки видачі відображаються невеликі картки товару з найменуванням, ціною і назвою магазину. Рекламні оголошення створюються і налаштовуються в кабінеті Google Ads. Процес у цілому не складний, але краще залучити до нього грамотних фахівців.
Для запуску товарної реклами знадобиться фід з вивантаженням даних про продукцію, що завантажується в Google Merchant Center. У самому інтернет-магазині має бути присутня опція оплати банківською карткою і доставки кур'єром. Крім того, необхідно вказати відомості щодо повернення замовлення, гарантії, розмістити договір публічної оферти.
Явною перевагою інструменту є низька вартість кліка. Рекламуватися в цьому сервісі дешевше, ніж шляхом розміщення контекстних оголошень. Таким чином удасться значно заощадити на залученні відвідувачів і за однакові гроші отримати більше реальних покупців.
Гарна конверсія. Через товарну рекламу приходить більш «гаряча» аудиторія, готова купити ваш товар. Користувачі переглядають пропозиції різних продавців і переходять на те посилання, де умови їх більше влаштовують.
Невисока ціна залучення 1 покупця. Як уже згадувалося, інструмент дешевше контекстної реклами. З урахуванням ніші різниця досягає 50%. За рахунок цього користуватися товарною рекламою можна навіть при обмеженому бюджеті, що особливо актуально для стартапів.
Велике охоплення. Не потрібне налаштування показів за певними ключовими словами. Система автоматично розпізнає запити, за якими необхідно демонструвати оголошення. Завдяки цьому реклама буде показуватися як за загальними, так і низькочастотними фразами.
Гнучкість налаштування. Ви можете запустити демонстрацію рекламних оголошень за конкретними категоріями інтернет-магазину і окремими товарними позиціями.
Щоб дати старт рекламній кампанії, потрібно підігнати наявну базу під вимоги пошукової системи Google. В цілому фахівцям з налаштування оголошень належить виконати такий перелік завдань:
- підготувати XML-файл вивантаження з інформацією за товарними позиціями;
- дати рекомендації щодо впровадження змін на сайті клієнта;
- внести правки на ресурсі, щоб модерація пройшла успішно;
- налаштувати обліковий запис Google Merchant Center, завантажити фід і пройти модерацію;
- налаштувати кампанію в Google Ads та запустити показ оголошень;
- надати супровід і зайнятися управлінням рекламної кампанії (протягом місяця).
Тобто все це входить у вартість послуг. За бажанням клієнт може замовити тільки окремі послуги. Наприклад, підготовку фіда.
Що ще варто знати перед запуском товарної реклами?
Про підхід
Завдяки багаторічному досвіду роботи з сотнями проектів у різних бізнес-нішах, ми розробили власні стратегії та підходи, що дозволяють знизити кількість помилок і швидше досягати потрібного результату.
При роботі з e-commerce проектами, основний акцент робимо на кампаніях типу Performance Max і класичних торгових, які працюють на базі Google Product Feed та Merchant, оскільки вони є найефективнішими з точки зору результатів і витрат бюджету. Ми вміємо гнучко керувати широким спектром категорій і товарів, мінімізуючи час на адміністрування.
Також можемо допомогти розблокувати аккаунт Google Merchant, якщо ви зіткнулися з такою проблемою.
Рентабельність
ROAS (Return on Ad Spend) — це ключовий показник, який відображає окупність витрат на рекламу. Він є важливим індикатором як у товарній рекламі, так і загалом у сфері e-commerce. Основна мета рекламних кампаній повинна бути зосереджена на цінності конверсій, зокрема на обсягах продажів і доходах. Важливо визначити мінімально допустимий рівень ROAS, при якому бізнес працюватиме хоча б у нуль, враховуючи витрати на рекламу, оплату праці та інші операційні витрати, а також оптимальний рівень ROAS для отримання прибутку.
Для розрахунку ROAS потрібно знати маржинальність. Наприклад, якщо маржа становить 30%, то при інвестиціях у рекламний бюджет у розмірі 100 000 грн, дохід має бути на рівні 500 000 грн, що відповідає ROAS у 500%. У цьому випадку бізнес працюватиме приблизно в нуль за підсумками місяця. Якщо ж маржинальність становить 20%, тоді мінімальний рівень рентабельності має бути близько 700% для покриття всіх витрат.
Чи можна запустити рекламу на 5-10 товарів?
Технічно це можливо, але варто враховувати, що агенція або підрядник витрачатиме стільки ж часу на запуск рекламної кампанії для невеликої кількості товарів, як і для магазину з асортиментом понад 10 000 товарів. Вартість ведення товарної реклами в Україні зазвичай становить 400-500 доларів за один рекламний кабінет. Тому для власника магазину не є вигідним замовляти запуск реклами для кількох товарів.
Для ефективної роботи реклами необхідно виконати низку обов’язкових налаштувань: налаштувати конверсії та події через код або GTM, підключити їх до Google Analytics, а також створити Google Product Feed, який зазвичай є XML-файлом з інформацією про товари за визначеними стандартами. Усі ці дії потребують додаткових витрат.
Експерти зазначають, що для правильної роботи рекламної кампанії бажано, щоб у ній було хоча б 20-30 товарів, оскільки алгоритми можуть некоректно функціонувати з меншою кількістю позицій.
Що стосується рентабельності, для того щоб повернути вкладення в рекламу, конверсії, фід та інші налаштування, потрібно виділити достатній бюджет для досягнення належного рівня продажів і прибутку. Приклад: якщо бюджет на рекламу становить 50 000 грн, і за перший місяць вдасться отримати 400 000 грн доходу при маржинальності 20%, рентабельність складе 80 000 грн. Після вирахування витрат на рекламу, налаштування і роботи з сайтом, чистий прибуток становитиме приблизно 5000 грн.
Таким чином, для досягнення позитивного результату необхідно розуміти ключові показники бізнесу (маржу, середній чек, рівень конверсії) та обрати правильну стратегію.