Товарна реклама. Налаштування Google Shopping

Реклама в Google Shopping — зручний інструмент реалізації товарів за наявності високого попиту на них. Коли користувач вбиває в рядок пошуку потрібний йому запит, він одразу може побачити оголошення щодо необхідної продукції з її фото і вартістю.

Вартість:
від 14000 грн
Термін:
від 7 днів
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
how it works
Як працює товарна реклама?

Товарну рекламу ще називають Гугл Мерчант / Гугл Покупки. Це все один і той же сервіс.

Працює він таким чином: людина вводить у рядок пошуку запит, що її цікавить. Наприклад, «купити Samsung S20». Відразу в верхній частині сторінки видачі відображаються невеликі картки товару з найменуванням, ціною і назвою магазину.

Рекламні оголошення створюються і налаштовуються в кабінеті Google Ads. Процес у цілому не складний, але краще залучити до нього грамотних фахівців.

Для запуску товарної реклами знадобиться фід з вивантаженням даних про продукцію, що завантажується в Google Merchant Center. У самому інтернет-магазині має бути присутня опція оплати банківською карткою і доставки кур'єром. Крім того, необхідно вказати відомості щодо повернення замовлення, гарантії, розмістити договір публічної оферти.

advantages
У чому плюси Google Shopping

Явною перевагою інструменту є низька вартість кліка. Рекламуватися в цьому сервісі дешевше, ніж шляхом розміщення контекстних оголошень. Таким чином удасться значно заощадити на залученні відвідувачів і за однакові гроші отримати більше реальних покупців.

 

Гарна конверсія. Через товарну рекламу приходить більш «гаряча» аудиторія, готова купити ваш товар. Користувачі переглядають пропозиції різних продавців і переходять на те посилання, де умови їх більше влаштовують.

Невисока ціна залучення 1 покупця. Як уже згадувалося, інструмент дешевше контекстної реклами. З урахуванням ніші різниця досягає 50%. За рахунок цього користуватися товарною рекламою можна навіть при обмеженому бюджеті, що особливо актуально для стартапів.

Велике охоплення. Не потрібне налаштування показів за певними ключовими словами. Система автоматично розпізнає запити, за якими необхідно демонструвати оголошення. Завдяки цьому реклама буде показуватися як за загальними, так і низькочастотними фразами.

Гнучкість налаштування. Ви можете запустити демонстрацію рекламних оголошень за конкретними категоріями інтернет-магазину і окремими товарними позиціями.

STAGES

Покрокове налаштування

Щоб дати старт рекламній кампанії, потрібно підігнати наявну базу під вимоги пошукової системи Google. В цілому фахівцям з налаштування оголошень належить виконати такий перелік завдань:

  • підготувати XML-файл вивантаження з інформацією за товарними позиціями;
  • дати рекомендації щодо впровадження змін на сайті клієнта;
  • внести правки на ресурсі, щоб модерація пройшла успішно;
  • налаштувати обліковий запис Google Merchant Center, завантажити фід і пройти модерацію;
  • налаштувати кампанію в Google Ads та запустити показ оголошень;
  • надати супровід і зайнятися управлінням рекламної кампанії (протягом місяця).

Тобто все це входить у вартість послуг. За бажанням клієнт може замовити тільки окремі послуги. Наприклад, підготовку фіда.