Результати Наших клієнтів




Як працює
відеореклама?
Перед початком робіт, обговорюємо цілі та задачі проекта,
формуємо стратегію кабінету та рекламних кампаній, тощо.
Performance
Одна з функцій відеореклами — це покращення іміджу вашого бренду та його популяризація. За допомогою відео можна представити на ринку нову компанію, продукт або послугу, про які ще не відомо широкій аудиторії. Якщо ж ви тільки плануєте запускати новий бізнес або напрямок, на який поки що не сформувався прямий попит (перевірити це можна за допомогою Ahrefs), то формування цього попиту через рекламні канали стане єдиним шляхом.
Важливо пам’ятати, що довіра до бренду базується на людському факторі: люди довіряють людям. Тому важливо, щоб аудиторія мала змогу познайомитися з обличчями вашої компанії. Самі перегляди не гарантують успіху, ви інвестуєте в імідж та довіру до бренду. Але для досягнення видимого ефекту знадобляться час і бюджет.
Реклама на YouTube є ефективною через можливість за відносно невеликий бюджет показати відео мільйонам людей, отримуючи десятки або навіть сотні тисяч переглядів. Цей формат добре підходить для розвитку YouTube-каналів, збільшення кількості підписників і переглядів окремих відеороликів.
Sales
Як окрему стратегію відеореклами можна виділити прямі продажі. Така реклама буде ефективною, якщо відео матиме правильний формат, наприклад, детальний огляд техніки або девайсів із прямим посиланням на сторінку товару на сайті. Ця стратегія також добре підходить для компаній, що надають послуги, такі як клінінг, хімчистка, ремонт або доставка квітів.
Відеореклама чудово підходить для таких бізнес-ніш, як навчання, продаж курсів та інших інформаційних продуктів. Це може бути реклама відео, за допомогою якого ви запрошуєте аудиторію на вебінар, семінар або лекцію, а після їх завершення продовжуєте роботу за своєю воронкою продажів.
Associations
Запуск відеокампаній як доповнення до основних типів реклами, таких як пошукова, товарна або локальна, є відмінним рішенням. Чим більше у вас буде точок взаємодії з вашою аудиторією, тим ефективніше загалом працюватиме рекламний кабінет.
Для оцінки результативності відеореклами важливо використовувати правильний підхід. Відеокампанії можуть не давати прямих конверсій, тому, зосереджуючись лише на них, можна зробити помилкові висновки і вирішити, що реклама неефективна. Необхідно аналізувати асоційовані конверсії та відслідковувати шлях користувача до кінцевої дії, щоб отримати повну картину ефективності.
Скільки коштує
Реклама
Та який результат
можна отримати
від неї?
Працюємо від 10 000 грн. в місяць, в залежності від кількості кампаній та їх видів, особливостей проекту, бюджету, ГЕО та інше.
Тільки ці показники впливають на фінальний результат, вартість робіт жодного впливу не має
Чому клієнти Обирають нас?
Враження
Клієнтів
Відгуки клієнтів -
краще підтвердження досвіду

Наша компанія співпрацює з Фенікс більше року. Команда розробила для нас сайт онлайн-аптеки з досить складною системою обміну даними і на сьогоднішній день продовжує технічний супровід. З огляду на їх професіоналізм у нас в розробці ще один проект, який зовсім скоро ми презентуємо для наших клієнтів.
Компанія ТОВ «Вента.ЛТД» дякує за особисті якості та професіоналізм технічному директору Худолію Дмитру (вирішує найбожевільніші задачі), програмісту Бабешку Олександру (реалізує найскладніші алгоритми), менеджеру проєкту Філяк Ользі (регулює процес взаємодії та вибудовує план робіт), а також усім фахівцям Фенікс Індастрі. Хочеться побажати успіхів і процвітання Вашій справі!









Отримайте
Персональну стратегію
Розвитку вашого бізнесу
та прогноз доходу
від реклами
Як працює наша команда?
Комунікація
Ми поважаємо час клієнта так само як і свій. Намагаємось максимально конструктивно та оперативно вирішувати всі поточні питання.
Масштабування та розвиток
Робота побудована на постійному аналізі результатів. Щомісяця ми формуємо план робіт та сладаємо рекомендації, пропонуємо нові рекламні кампанії чи експерименти. Одна з основних задач - постійне покращення KPI.
Повна узгодженість
Робота базується на основі чітких планів, де клієнт має повне розуміння які роботи виконуються та в якому об'ємі. При масштабувані рекламного аккаунту, агенції потрібно більше часу для проведення робіт та керування РК, що буде відображатися в оновленому кошторисі.
50/50
Клієнт має бути зацікавленим в отриманні результатів, так само як і агенція. Потрібно постійно працювати над покращенням сайту та сервісу. Реалізовувати рекомендації, поглиблюватись в аналітику. “Гарне налаштування кабінету, це тільки половина справи. Реклама не буде гарно працювати, якщо сайт пропонує неконкурентні ціни, обмежений асортимент чи поганий сервіс.”
Відповіді на часті
Запитання
Якщо не знайшли
відповідь на ваше питання,
напишіть нам
Цей різновид реклами дає можливість звертатися до потенційних клієнтів у той момент, коли вони знаходяться в пошуку або вже переглядають цікавий ролик на відеохостингу YouTube. Причому оплата буде знята тільки у випадку, якщо людина переглядає оголошення TrueView мінімум 30 сек. (або менше, якщо відео коротке) і переходить за посиланням.
- Ефективність реклами. Зараз користувачі більше воліють дивитися ролики, ніж читати статті. З цієї причини відеореклама зуміє сильніше зацікавити потенційного покупця і з більшою ймовірністю запам'ятається.
- Наочна демонстрація. Не все можна описати словами і додати у звичайний текст. Іноді краще наочно у відеоролику показати особливості продукту.
- Гнучкість налаштування. Розуміючи потреби та інтереси цільової аудиторії, можна налаштувати демонстрацію реклами за віком, статтю, місцем розташування та іншими параметрами. Це підвищує ймовірність залучення користувачів.
Для початку потрібно підготувати відеоролик з урахуванням вимог пошукової системи Google.
Безпосередньо перелік робіт з налаштування реклами виглядає таким чином:
- підготовка каналу до розкручування;
- зв'язка YouTube, Google Ads та Google Analytics, що відкриває можливості не тільки для просування відеоролика, але й для збору детальної статистики по відео та іншим взаємодіям відвідувачів із сайтом;
- створення рекламних кампаній у тих форматах, які влаштовують клієнта і найкращим чином підходять під специфіку рекламованого товару;
- супровід і управління РК протягом місяця.
Все це враховується при формуванні підсумкової вартості послуг. Зверніть увагу, що можна замовити лише окремі види робіт, а все інше зробити самостійно.
Реклама в Youtube що ще потрібно знати?
Коли варто запускати?
Якщо ви тільки починаєте працювати з рекламою в Google Ads і плануєте запуск відеореклами на YouTube, краще спочатку сфокусуватися на базових кампаніях, таких як пошукові або Shopping, які можуть швидко дати відчутний результат. Відеокампанії краще запускати на другому етапі як додатковий інструмент для покращення вже існуючих результатів.
Не всі бізнеси можуть ефективно працювати лише з відеорекламою, тому варто звернутися до фахівців для отримання консультації та розробки рекламної стратегії.
Половина успіху кампанії залежить від самого відео: від якості зйомки, монтажу, чіткого формулювання оффера та правильного врахування воронки продажів. Ми рекомендуємо спочатку знайти команду, яка зможе розробити покрокову стратегію та реалізувати її, перш ніж займатися зйомкою відео. Адже важко забезпечити ефективність реклами, якщо головний елемент — відео — було зроблено з помилками або на низькому рівні.
Який потрібен бюджет?
Головне питання полягає не в розмірі бюджету, а в тому, яких результатів ви хочете досягти, і які цілі та задачі ставите перед собою та підрядником. На початковому етапі важливо чітко обговорити ваші очікування з фахівцем. На основі свого досвіду, середніх показників подібних акаунтів і прогнозованих конверсій, спеціаліст зможе скласти приблизний план і визначити орієнтовний рекламний бюджет.
Прогнозувати такі показники, як охоплення, кількість переглядів або підписок на канал, доволі просто — для цього можна взяти середні дані з приблизно 10 робочих акаунтів. Це дозволить отримати результати, близькі до прогнозованих. Якщо ваша мета — популяризація бренду, ви самі вирішуєте, скільки готові витратити, розуміючи вартість 1000 переглядів або підписок.
Прогнозування продажів набагато складніше, оскільки на нього впливає безліч факторів, більшість з яких не можна контролювати лише через рекламний кабінет. Тому краще почати з тестової кампанії, виділивши на неї $200-300, без необхідності складних прогнозів для більших бюджетів у тисячі доларів.