Цей різновид реклами дає можливість звертатися до потенційних клієнтів у той момент, коли вони знаходяться в пошуку або вже переглядають цікавий ролик на відеохостингу YouTube. Причому оплата буде знята тільки у випадку, якщо людина переглядає оголошення TrueView мінімум 30 сек. (або менше, якщо відео коротке) і переходить за посиланням.
1. Ефективність реклами. Зараз користувачі більше воліють дивитися ролики, ніж читати статті. З цієї причини відеореклама зуміє сильніше зацікавити потенційного покупця і з більшою ймовірністю запам'ятається.
2. Наочна демонстрація. Не все можна описати словами і додати у звичайний текст. Іноді краще наочно у відеоролику показати особливості продукту.
3. Гнучкість налаштування. Розуміючи потреби та інтереси цільової аудиторії, можна налаштувати демонстрацію реклами за віком, статтю, місцем розташування та іншими параметрами. Це підвищує ймовірність залучення користувачів.