На практиці, професійно створений сайт - це лише половина успіху і ще належить робота по його просуванню. Зокрема, сюди відноситься SEO просування: візуальне оформлення та наповнення сторінок, а також збір семантичного ядра. Саме ці компоненти і є двигунами механізму на шляху до благополучного завершення проекту.
Семантичне ядро - це сукупність слів і словосполучень, які повністю відображають основну тематику сайту.
Для чого потрібна семантика
Семантика є початком будь-якої роботи над створенням успішного сайту. Для ефективного просування потрібно відразу підібрати оптимальні ключові слова, які будуть злагоджено працювати і виконувати своє безпосереднє призначення. При цьому використання семантики можливо на різних етапах і приносить певний результат. Найчастіше застосовується маркетологами, СЕО фахівцями, копирайтерами і маркетологами. Всі використовувані ключові слова повинні максимально відповідати тематиці основного контенту.
Якщо вас цікавить, як зібрати семантичне ядро сайту, ви на правильному шляху. Ключові фрази допоможуть вам у просуванні свого ресурсу.
Збір семантичного ядра відбувається поетапно:
- необхідно підібрати оптимальні ключові слова і фрази;
- далі деякі з них належить зіставити з найпопулярнішими запитами і відфільтрувати менш ймовірні;
- після цього всю інформацію потрібно розділити на групи і пропрацювати пріоритети.
Це дозволить виконати повноцінне просування відповідно до доступним бюджетом і додатково використовувати ключі в якості ідеї для майбутнього контенту. При цьому, створення семантичного ядра може виконуватися вручну або при використанні різних програм і сервісів.
Поділ запитів за функціями
Чому так важливо знати, як збирати семантику? Кожну хвилину мільйони користувачів щось шукають в інтернеті. Вони вводять запити, за якими хочуть знайти відповідь на своє питання. Це великий потік інформації, що проходить через пошукові системи. Люди шукають одяг, продукти харчування, послуги, цікавляться новинами та багато іншого. У відповідь на введену фразу вони отримують список з тисячі сайтів. Частина ресурсів відразу виявляється на перших позиціях, інші розташовуються на останніх сторінках, до яких не долістает жоден користувач. Google і Yandex керуються певними принципами ранжирування, які варто враховувати при складанні семантичного ядра.
Класифікація пошукових запитів:
- Високочастотні запити є найпопулярнішими і простими. Вони ефективно використовуються при пошуку інформації, але через свою актуальність мають велику конкуренцію.
- Середньочастотні - менш ефективні, оскільки потребують додаткових словах як уточнення.
- Низькочастотні запити є найдовшими в цій категорії і можуть складатися більш, ніж з 5-7 слів. Вони максимально деталізують запит, рідше зустрічаються, але при цьому характеризуються високою точністю результату.
Структура семантичного ядра відповідає контенту на сайті, визначенню цільової аудиторії, прив'язці до регіону або іншим важливим компонентам якісного просування товарів або послуг.
Збір семантичного ядра
Максимальна відповідність і структурування запитів дозволяє прискорити пошук і задовольнити потреби клієнта в тому чи іншому напрямку. Тому семантичне ядро для інтернет магазину відповідати тематиці посадкової сторінки. Якщо користувач не знайде відповіді на своє питання або побажання на сайті, на який його привів запит, він розчарується і перейде до іншого ресурсу. Ви явно не отримаєте від цього користі.
При зборі семантики зверніть увагу на:
- аналіз і підбір ключових слів:
- додаток смисловими фразами;
- чистку і корекцію неактуальних слів;
- зниження заспамленності;
- читабельність ключів в тексті.
Вирішення питання є не складним, але трудомістким процесом. Але для його полегшення можна залучати сторонніх фахівців, використовувати додаткові інструменти. Також будуть актуальні програми для підбору ключових слів: Spy Words, планувальник ключів від Google, Keyword Tool, Serpstat, Key Collector, Яндекс Wordstat. Але при відсутності певного досвіду, вмінь і знань, цей процес краще всього довірити SEO фахівця.
Створення семантичного ядра необхідно починати до реалізації сайту або запуску окремої сторінки. Це дасть можливість розробити оптимальну структуру майданчики, що відповідає інтересам цільової аудиторії. Для кращої оптимізації ресурсу відбувається постійна робота з семантикою. Семантичне ядро може неодноразово змінюватися, доповнюватися новими ключами, в залежності від змін асортименту магазина або послуг.