ITEL
Короткий огляд реалізованого проєкту
Розробити копроративний сайт для компанії Biosphere Professional, яка є лідером на ринку України та за її межами у сфері товарів для дому та гігієни. Основним завданням при створенні проєкту було врахувати необхідність покриття інформаційного попиту з боку цільової аудиторії проєкту, яка є або планує стати клієнтами компанії. Відповідно архітектура сайту будувалася із розрахунку необхідності надання інформації щодо компанії в цілому, брендів, які випускаються корпорацією, а також каталогу товарів з можливістю переходу до інтернет-магазину для подальшого придбання продукції. Проєкт реалізовувався з унікальним дизайном на CMS Wordpress.
Під час відвідування головної сторінки сайту клієнти можуть одразу скористатися каталогом продукції, обравши напрямок обладнання, що їх цікавить. Також реалізовано слайдшоу банерів для презентації акцій / послуг / спеціальних пропозицій. Відвідувачі мають можливість зручно і швидко здійснювати навігацію по інтернет-магазину, що прискорює процес підбору необхідних товарів для вирішення завдань клієнтів.
У процесі реалізації каталогу було важливо спростити процес пошуку обладнання для потенційних клієнтів, зважаючи на велику кількість позицій і їх призначення. Для цього організували зручну фільтрацію продукції залежно від різновиду товарів. Кореневі категорії супроводжуються наочними підкатегоріями, каталог дає змогу переглядати асортимент без необхідності переходу на картку товару.
Функціональна частина сторінки товару закриває всі потреби компанії ITEL у наповненні інформації про кожен продукт з усього асортименту, який вони реалізують. Потенційні клієнти мають можливість ознайомитися не тільки з фото / описом / характеристиками товару, а й також дізнатися про способи оплати / доставки товару, гарантії, яку надає інтернет-магазин або виробник обладнання.
Процес оформлення замовлення займає у клієнтів магазину не більше 5 хвилин. Кількість даних для заповнення мінімальна. На етапі оформлення покупки можна відкоригувати склад замовлення, видаливши непотрібні позиції або додати/відняти кількість товару без необхідності заново повертатися до каталогу продукції.