ТЕПЛОТЕХ
Короткий огляд реалізованого проєкту
Теплотех — це зовсім інший, сучасний підхід до продажу кліматичних інженерних рішень. Інноваційні технології та високоякісні послуги у поєднанні з легкою подачею інформації та приємною кольоровою гамою сайту вирізняють проєкт серед конкурентів у ніші. Проєкт Теплотех — нове бачення компанії з багаторічним досвідом на ринку, інтернет-магазин офіційного дистриб’ютора багатьох відомих брендів у сфері систем опалення, охолодження та вентиляції.

Основною метою, яка стояла перед нашою командою під час розробки інтернет-магазину, було ознайомлення користувачів із продукцією компанії ТеплоТех. Саме тому вже на першому екрані відображено весь перелік основних напрямів, у яких працює компанія. Слайдер розрахований не лише на візуальну складову, але й на залучення користувачів та заклик до переходу в каталог товарів. Загальна стилістика сайту підкреслює простоту та правильність розставлення акцентів на сторінках, що своєю чергою, дозволяє спрямовувати відвідувачів сайту до конверсійних блоків.

Класичний каталог товарів, структура якого не містить нічого зайвого, а лише важливу для користувачів інформацію, дозволяє максимально швидко знайти потрібний товар. Додаткова навігація за категоріями сайту допомагає більш досвідченим клієнтам у пошуку конкретної моделі для конкретних завдань.

Структура картки товару реалізована на основі найкращих практик провідних інтернет-магазинів на ринку. Конверсійні блоки розміщені вже на першому екрані, що допомагає сайту спрямовувати користувача до оформлення замовлення. Інформація про продукт структурована таким чином, що клієнт може порційно ознайомитися спочатку з основними характеристиками, а потім, за бажанням, вивчити технічну документацію до кожної позиції.

Звичний, простий кошик дає можливість перевірити список обраних товарів і перейти безпосередньо до оформлення замовлення. Також у проєкті реалізована можливість швидкої покупки, минаючи процес заповнення додаткових даних. Покупка в один клік — усе, що потрібно, це вказати номер телефону, щоб менеджер зв’язався з клієнтом для уточнення деталей замовлення.

Один із найважливіших розділів на сайті — оформлення замовлення. Структура сторінки, як і картка товару, була розроблена на основі багаторічного досвіду, що ґрунтується на постійному аналізі поведінкових факторів відвідувачів інтернет-магазинів із різних ніш. Чітко структурований, покроковий процес заповнення даних дозволяє клієнту легко вносити інформацію без помилок, що значно прискорює та спрощує весь процес покупки.



