99 з 100 сайтів, які планується просувати в пошуку, відразу починають перероблятися. Все тому, що до початку робіт по SEO необхідно підігнати ресурс під безліч вимог:
- Сформувати правильну структуру, яка буде відповідати пошуковому попиту (при цьому з великою ймовірністю доведеться міняти урли сторінок, налаштовувати редіректи, прибирати проблеми з індексацією і релевантність, якщо проект вже знаходиться в пошуковій системі);
- Створити нові розділи і доопрацювати функціонал;
- Виконати SEO-аудит, написати технічне завдання по оптимізації і реалізувати його;
- Виконати внутрішню оптимізацію.
Такі завдання тягнуть за собою додаткові витрати часу і грошей.
Разом з тим не можна звинувачувати веб-розробника в невідповідність сайту вимогам SEO. Власник ресурсу повинен сам подбати про перспективи розвитку свого проекту. Ще до розробки краще відразу проконсультуватися з SEO-спеціалістом і подумати над тим, як саме доведеться залучати трафік на сайт. Якщо пріоритетним інструментом буде розкрутка в пошуку, потрібно обов'язково підвести ресурс під відповідні вимоги.