Ви отримумуєте найповніший набір інструментів для пошукової оптимізації та швидкого зростання трафіку на вашому проекті.
Ви отримуєте інтуїтивно зрозумілу та надзвичайно функціональну систему керування сайтом, що забезпечує простоту та ефективність у роботі.
Оптимізуємо швидкість роботи сайту, щоб забезпечити миттєвий доступ користувачів до контенту, підвищити зручність, а також покращити показники SEO та конверсії.
Вбудований багатофункціональний конструктор посадкових сторінок дозволяє швидко створювати ефективні конверсійні лендінги.
Можливість масштабувати проект. Доступні понад 120 функціональних систем та модулів.
Інтеграції з CRM та ERP системами, 1С, Нова Пошта, LiqPay та багатьма іншими.
краще підтвердження досвіду
Наша компанія співпрацює з Фенікс більше року. Команда розробила для нас сайт онлайн-аптеки з досить складною системою обміну даними і на сьогоднішній день продовжує технічний супровід. З огляду на їх професіоналізм у нас в розробці ще один проект, який зовсім скоро ми презентуємо для наших клієнтів.
Компанія ТОВ «Вента.ЛТД» дякує за особисті якості та професіоналізм технічному директору Худолію Дмитру (вирішує найбожевільніші задачі), програмісту Бабешку Олександру (реалізує найскладніші алгоритми), менеджеру проєкту Філяк Ользі (регулює процес взаємодії та вибудовує план робіт), а також усім фахівцям Фенікс Індастрі. Хочеться побажати успіхів і процвітання Вашій справі!
для вашого
бізнесу
Fenix-industry це:
Над проектом будуть працювати кваліфіковані експерти з досвідом 7+ років , які максимально сфокусовані на ваш проєкт для досягнення успіху.
Розробка інтернет магазину відбувається виключно на сучасних і актуальних технологіях, що забезпечує їх високу продуктивність та безпеку , гарантуючи конкурентну перевагу вашому бізнесу.
Розробка за принципом mobile-first, забезпечує оптимальний користувацький досвід на мобільних пристроях, що підвищує зручність, залученість та конверсію.
Створення інтернет Магазину ціни
- Розробка унікального дизайну сайту з урахуванням Usability
- Адаптивна під всі пристрої верстка
- Система управління інформаційними сторінками
- Система управління каталогом і товарними сторінками
- Система управління атрибутами і фільтрації
- Модуль швидкого пошуку
- Модуль “Зворотній дзвінок”
- Модуль Кошик + купити в 1 клік
- Система багатомовності
- Модуль “Недавно переглянуті”
- Інтеграція API “Нова Пошта”
- Весь вміст пакету BASE +
- Модуль «Комплект товарів 1 + 1»
- Відгуки про товар + премодерація + оцінка
- Модуль проведення «Акцій»
- Модуль «Лист бажань»
- Інтеграція платіжних систем Privat24, LiqPay
- Модуль порівняння
- Модуль управління стікерами
- Модуль «схожі товари»
- вміст пакетів BASE + Bussines +
- Модуль налаштованного товару
- Система асоційованого товару
- Програма лояльності, накопичення балів
- Модуль генерації та керування промо-кодами
- Модуль СМС повідомлень
- Модуль реєстрації клієнтів
- Авторизація через FB та Gmail
- Особистий кабінет
- Розширення Особистого кабінету «Стежити за ціною»
- Розширення Особистого кабінету «Повідомити про наявність»
- Система «Оптовий клієнт»
- Система моніторингу неоформлених замовлень
Основні етапи розробки інтернет магазину
Аналіз
і вивчення ніші
Перший етап розробки інтернет-магазину полягає в тому, щоб проаналізувати ринок, знайти успішних і основних конкурентів, виявити основні потреби цільової аудиторії. На підставі цієї інформації, отриманих даних вже можна приступати до наступних етапів розробки, тому що тоді вже буде видно, чого хочуть користувачі і що роблять конкуренти для успіху. Одночасно з цим складається технічне завдання, замовник розповідає, що саме він хоче отримати, чого очікує і які побажання має. Зараз потрібно дати відповіді на основні питання:
- Які є конкуренти в ніші і наскільки їх багато?
- Чим відрізняється функціонал сайтів-конкурентів?
- У чому відмінності дизайну та юзабіліті інших онлайн-майданчиків?
- Що повинно бути в технічному завданні?
Прототипування
Всі рішення, які використовуються для створення інтернет-магазину, повинні пройти перевірку на прототипах. Суть у тому, щоб створити різні макети, ескізи, моделі, які дозволяють побачити всі неточності, помилки й проблеми з функціоналом. На основі комплексного підходу наші фахівці розробляють успішні стратегії позиціонування сайту і в цілому вашої компанії, а також концепцію подачі інформації в інтернет-магазині, розробки зручною структури сайту.
- Позиціонування сайту і фірми.
- Оптимальна структура інтернет-магазину.
- Концепція зовнішнього вигляду та юзабіліті сайту.
- Пошук і визначення потрібного функціоналу на майданчику.
Розробка магазину
Це один з найважливіших етапів, які включають розробку дизайну сайту, його верстку та програмування ресурсу. Наші дизайнери розробляють три або чотири варіанти того, як можна краще оформити інтернет-магазин на основі ваших побажань. Замовник вибирає той, який подобається йому більше.
Завдання верстальника полягає в тому, щоб макети дизайну накласти на формат веб-сторінок, а також запустити роботу скриптів, щоб всі елементи були активними й робочими.
Після цього проект переходить до програмістів. Вони займаються інтеграцією макетів з CMS або системою управління контентом. Також програмісти розробляють і підключають усі необхідні модулі.
Після закінчення всіх цих робіт ви бачите вже готовий сайт. Ми виконуємо тестування, перевіряємо в цілому роботу майданчика, при необхідності виправляємо помилки.
- Розробка дизайну і зовнішнього вигляду магазину.
- Верстка сайту за шаблонами.
- Впровадження та перевірка роботи функціоналу сайту.
- Інтеграція макетів з системою управління сайтом.
Запуск інтернет-магазину
Сайт запускається після того, коли закінчені основні етапи й виконана повна перевірка. Відразу після цього ваш інтернет-магазин вже стає активним і доступним для пошукової системи і зокрема для ваших потенційних клієнтів, які вже можуть користуватися сайтом і здійснювати покупки. Може здатися, що робота над магазином вже закінчена і можна просто наповнювати його товарами, чекати покупців і отримувати прибуток. Але на ділі попереду ще безліч роботи: потрібно постійно розвиватися, просувати свій проект, залучати відвідувачів і клієнтів, виходити в ТОП видачі.
- Тестування інтернет-магазину і перевірка роботи.
- Перевірка функціоналу та адаптивності на різних пристроях.
- Перенесення проекту на хостинг замовника.
- Запуск інтернет-магазину.
Оптимізація і просування інтернет-магазину
Готовий сайт ще не є запорукою успіху — він повинен бути ефективним і, головне, прибутковим. Наша компанія ставить своїм основним завданням зробити ваш сайт успішним, щоб він приносив прибуток. Для цього ми аналізуємо, наскільки сайт оптимізований, як його бачать пошукові системи, наскільки він підходить під основні пошукові запити. Потім ми надаємо вам поради та рекомендації щодо покращення сайту та збільшення кількості покупок.
Для цього наш SEO-фахівець розробляє стратегію просування, копірайтери пишуть унікальні статті на сторінки і в цілому займаються оптимізацією майданчика.
- Збір і кластеризація семантичного ядра.
- Внутрішня оптимізація інтернет-магазину.
- Впровадження різних метрик аналітики пошукових систем.
- Зовнішня оптимізація.
для вашого
бізнесу
Створення інтернет-магазинів в Києві
Однією з актуальних стратегій розвитку торгівлі є створення інтернет-магазину. Аналіз ринку онлайн-торгівлі свідчить про неухильне зростання та постійному розвитку даного напрямку.
Організація простого і при цьому функціонального ресурсу, орієнтованого на клієнта, дозволяє витримувати високий рівень конкуренції без прив'язки до локації. Це можливість торгівлі 24/7 по всій території країни або світу.
Етапи створення інтернет-магазину
Замислюючись про організацію інтернет-майданчики для торгівлі, на перший план виходять незаперечні переваги такої організації бізнесу. А саме: економія на оренді приміщень, заробітної плати цілого штату персоналу, закупівлю меблів та техніки. Однак створення сайту інтернет-магазину і його успішний розвиток – це не просто переклад торгівлі в формат онлайн. Для досягнення результату важливо розробити ефективний продукт – продумати прототип, веб-дизайн сайту, правильно налаштувати роботу майданчика.
Аналіз і вивчення ніші
Створення інтернет-магазину в Києві починається з вивчення побажань та потреб цільової аудиторії, пропозицій конкурентів у даній галузі. Моніторинг ринку дозволяє сформувати розуміння ключових моментів торгівлі продуктами вибраної категорії.
Прототипування
Якщо ви замовляєте створення інтернет-магазину з нуля, наступним кроком стане розробка прототипу онлайн майданчика. Головне завдання - створити зручний магазин, що продає.
У неї входять:
- Позиціонування сайту – подання та відображення стратегії вашої компанії.
- Розробка структури майданчика – алгоритм взаємодії користувача з контентом.
- Продумування концепції візуального оформлення – створення максимально приємного і зрозумілого дизайну. Оригінальна і гармонійна подача відразу виділяє магазин на фоні конкурентів.
Розробка інтернет магазину
Розробка інтернет-магазину – це створення веб-дизайну сайту, а також підключення функціоналу під створену модель магазину (верстка та програмування).
Розробка включає:
- Створення декількох варіантів дизайну.
- На основі графічного представлення сайту відбувається підбір відповідних шаблонів і створення їх на мові HTML.
- Роботу над швидким і коректним відображенням інтернет-магазину у всіх браузерах.
- Налаштування адаптивності – правильного відображення сайту на різних гаджетах, що підтримують можливість виходу в інтернет.
- Об'єднання макетів з системою управління (API), розробка унікальних функцій з урахуванням специфіки сфери діяльності магазину.
На завершення даного етапу виконується наповнення контентом і тестування – створення критичних умов для виявлення можливих збоїв і проблемних місць. У разі виявлення таких, відбувається доопрацювання сайту.
Запуск
Створення інтернет-магазину під ключ передбачає не тільки розробку продукту, але і його запуск. Після успішного проходження всіх перевірок сайт переноситься на хостинг замовника. Тепер ваш магазин активний і доступний для пошукових систем, а отже і потенційних клієнтів.
Оптимізація
Розробка інтернет магазину під ключ – це лише частина роботи на шляху до успішного торгового онлайн-майданчика. Ефективність сайту багато в чому визначається його взаємодією з пошуковими системами – чи вони його бачать, наскільки він підходить під найбільш популярні запити. Вирішенням питання стає грамотне просування сайту за допомогою SEO-фахівців.
Складові успішного інтернет-магазину
Інтернет-магазин є потужним інструментом розвитку і масштабування бізнесу. Незалежно від обраної ніші виділяють основні фактори успішної онлайн-діяльності, такі як: візуальна привабливість сайту, зручна навігація, широкий асортимент з докладним описом, якісний сервіс.
Продаючий дизайн
Активність відвідувачів багато в чому залежить від зовнішнього представлення сторінки і комфортної навігації. Розробляючи сайт, необхідно врахувати сучасні тенденції веб-дизайну, специфіку вашого інтернет-магазину, проаналізувати психологію і варіанти поведінки користувачів.
Безперебійність роботи
Неполадки в роботі сайту – істотний мінус інтернет-магазину. При кожному збої або повідомленні про помилку у відвідувача сторінки виникає бажання перейти на інший ресурс. Стабільна робота онлайн-майданчика залежить від якісного хостера, надійної системи управління (CMS), оперативної та грамотної підтримки.
Можливість знайти будь-який товар
Неможливість знайти потрібну позицію змушує йти користувача на сторінки інших інтернет-магазинів. Ще прикріше, коли необхідний товар був, але з якихось причин система пошуку спрацювала некоректно. Щоб уникнути подібних ситуацій, важливо ще на етапі прототипування продумати угруповання і сортування товарів, фільтри і критерії пошуку.
Докладна інформація про товари
В основі рішення придбати той чи інший товар лежить не тільки потреба в даному продукті, але й інформованість про його характеристики. Саме тому важливо надавати максимально докладні і корисні відомості, фотографії кожної представленої в магазині позиції, вказувати ціну, варіанти оплати і доставки. Опрацювання контенту – важлива частина ефективної комунікації клієнта і інтернет-магазину.
Інтернет магазин під ключ, з підтримкою і маркетинговими рекомендаціями
Бажання придбати – це ще не покупка. Корисним елементом сайту є наявність призову здійснити дію. У цій ролі нерідко виступають клавіші «Замовити», «Придбати» та інші, що дозволяють оформити замовлення натисненням однієї кнопки і зазначенням номера телефону, без заповнення численних полів.
Маркетингові активності
Створення інтернет-магазину є першим кроком на шляху побудови успішного бізнесу. Продуктивна робота ресурсу неможлива без залучення нових клієнтів, стимулювання на вчинення повторних покупок, постійного розвитку веб-сайту. Ключовою складовою маркетингової активності є впровадження ефективних кейсів просування онлайн-майданчика – використання контекстної реклами, SEO-просування, реклами в соціальних мережах, оновлення контенту, проведення акцій.
Якісний сервіс
Рівень сервісу стоїть на одному ступені з якістю пропонованих товарів. Зручне оформлення замовлення, якісний зворотній зв'язок, оперативна відправка – все це визначає враження про ваш інтернет-магазин. Звертайте увагу не тільки на позитивні відгуки, але і на критику – вона допоможе працювати над слабкими сторонами й удосконалюватися.
Розробка інтернет-магазину в Києві – Fenix Industry
Ключовими перевагами нашої веб-студії є:
- індивідуальний підхід до кожного замовлення;
- 14 років успішної роботи з приватними особами та корпоративними клієнтами;
- більше 1000 реалізованих проектів.
Підготовлені нашими фахівцями рішення дозволяють значно наблизити термін запуску вашого інтернет-магазину, а значить і отримання прибутку з перших продажів. Вартість замовлення визначають обсяг робіт, а також розробка унікальних рішень або використання шаблонів.