Лендінг - це веб-ресурс, який часто складається з однієї сторінки з наявністю інформативного і цікавого контенту. Його завданням є залучення користувача до вчинення певної дії - скористатися послугами, придбати товар або завантажити додаток. Виконану дію - це і є ефективність Лендінг Пейдж. Такий маркетинговий хід націлений на певну цільову аудиторію, яка приходить по контекстній рекламі.
У яких випадках варто скористатися Лендінг Пейдж
Лендінговая сторінка умовно є попередньою сходинкою на шляху до просування бізнесу. Тут дуже важливо приділити особливу увагу самої подачі інформації. Вона повинна бути;
- стислій;
- логічною;
- цікавою;
- зрозумілою.
Надана інформація може бути в будь-якому форматі - тексту, відео, аудіо. Однак подача повинна бути такою, щоб користувачу одразу ж захотілося ознайомитися з вашою пропозицією надалі користуватися ним.
Лендінг Пейдж - це ідеальний інструмент для просування послуги або товару. Він дає можливість сконцентрувати увагу відвідувачів на певній дії. До того ж, даний спосіб маркетингу дозволяють залучати саме ту аудиторію, яка зацікавлена у вашій продукції або послуги. Відповідно шанс на співпрацю зростає. Безумовно це дуже вигідно для будь-якого бізнесу.
Щоб Лендінг сторінка була більш ефективною, важливо визначати психологічний портрет потенційного клієнта. Тут йде мова про те, як подати інформацію, щоб зачепити; якими фразами підвести до того, щоб клікнути на кнопку, яка веде до форми замовлення або зворотного зв'язку.
Різновиди посадочних сторінок Лендінгу
Посадочні сторінки розділяються на кілька типів, в залежності від обраних цілей. Іншими словами, вам потрібно підібрати той варіант, які закликатиме до користувача до необхідного дії. Лендінг передбачає такий варіант розвитку подій: прийшов, ознайомився, здійснив.
Лендінг сторінка ділиться на:
- брендовий посадкова сторінка - це інформаційний майданчик великого підприємства. Тут відсутні кнопки закликають до дії. Її метою є інформування потенційного клієнта про новинки та вигідних комерційних пропозиціях;
- товарний Лендінгем, що призначався для продажу певного товару з наявністю повного опису, візуальної подачі і акцентування уваги на перевагах. Лендінгем продукту дає можливість миттєво оформити замовлення, проінформувати покупця про умови оплати і доставки;
- послуги. Є аналогом товарного Лендінзі тільки в цьому випадку продає не продукцію, а послугу або сервіс. Тут необхідно розповісти про свої переваги та умови співпраці. Після чого клієнт може підтвердити своє замовлення, клікнувши на активну кнопку;
- передплатний - припускає можливість збирати інформацію і складати базу даних потенційних покупців. Користувачеві немає необхідності витрачати кошти. Досить реєстрації, після чого клієнт може завжди дізнаватися про вигідні пропозиції шляхом розсилки. А власник веб-ресурсу буде мати дані потенційного покупця у вигляді контактного номера або електронної адреси.
Особливості створення landing page
Перш ніж приступити до розробки продає сторінки, потрібно знати, як створювати Лендінгем грамотно. На перший погляд сам процес може здатися досить простим. Проте дуже важливо приділити увагу саме контенту - він повинен бути цікавим, чіпляють.
Зробити Лендінг результативним і виконують свою задачу можна також завдяки використанню спеціально призначені конструкторів. Вони дозволяють розміщувати інформаційні блоки так, як вам того хочеться - втілення будь-яких бажань!
Якщо ви хочете створити лендінговую сторінку, варто враховувати наступні правила:
- Зробити акцент на пріоритетах - для одного продукту тільки один Лендінгем.
- Чіпляє дизайн - потужний інструмент для залучення покупців.
- Унікальний і якісний контент, який повністю відповідає тематиці площадки.
- Вагомі аргументи, які переконають потенційного клієнта придбати ваш товар або послугу.
- Конструктор цільових сторінок будь-якого різновиду передбачає присутність форм для заповнення особистий відомостей.
- Заклики повинні відрізнятися дизайном таким чином, щоб хотілося клікнути на кнопку «Замовити», «Купити». Ви можете зробити їх іншим кольором, прикрасити додатковими елементами.
- Існування бонусів, таких як: знижки, акції і т.д. вважається ефективним способом залучення до дії.
Зараз є досить багато інформації про те, як створити Лендінгем самостійно. Тому у вас є можливість навчитися цьому і просувати свій бізнес «своїми ж руками». Однак обов'язково аналізуйте всі свої результати, щоб зрозуміти більш чітко свої сильні і слабкі сторони.