У 2008 році український ПриватБанк розробив зручний інтерфейс для здійснення онлайн-покупок — LiqPay. Він дозволив оформляти замовлення за допомогою банківської картки, яка працює в системі VISA або MasterCard. Для власників інтернет-магазину це зручно. Вони можуть отримувати платежі від покупців і вручну перевіряти їх надходження. При цьому інтерфейс підтримує відразу три валюти: українську гривню, російський рубль і американський долар.
Створюємо та налаштовуємо кабінет електронного гаманця
Перші 4 кроки актуальні для користувачів, які раніше не створювали кабінет. Якщо він є, сміливо переходьте до пункту 5.
Етап 1. Створення кабінету і зазначення відомостей про компанію
Зробіть послідовно наступне:
1. Авторизуйтесь у LiqPay.
2. Задайте зручну мову сервісу.
3. У списку вкажіть код країни, а в полі правіше — телефонний номер. Зверніть увагу! Банківська картка повинна бути випущена в тій країні, якій належить номер телефону.
4. У додатку Privat24 або за телефоном підтвердіть вхід.
Коли ви авторизуєтесь, висвітиться сторінка створення компанії.
Заповніть дані і перейдіть до наступного кроку.
Етап 2. Відшкодування платежів
У цьому розділі необхідно ввести рахунок, куди надходитимуть відшкодування. Доступний вибір і інших варіантів: на картку, рахунок IBAN. Етап можна й пропустити.
Етап 3. Відправлення апі-ключів розробникам електронного гаманця.
Натисніть на символ ока, і перед вами з'являться кодові знаки. Скопіюйте їх з обох полів у файл типу .txt. Цей документ відправте розробнику.
Примітка. Якщо запросять «бойові ключі», скопіюйте апі і теж відправте.
Етап 4. Налаштування і перевірка Checkout
Відправляйтесь до налаштувань, які знаходяться зліва. Перейдіть у Checkout.
Тут потрібно перевірити ще раз дані по компанію. Як правило, все підтягується під час створення кабінету, так що зміни вносити не доведеться.
У Checkout знайдіть розділ зі способами оплати і увійдіть сюди.
Поставте галочки на необхідних пунктах. Зверніть увагу, що доступні різні варіанти оплати:
- карткою Віза або Мастеркард;
- у Приват24;
- за допомогою рахунку;
- через Apple Pay і Google Pay;
- за допомогою QR-коду;
- готівкою в платіжному терміналі ПриватБанку;
- через гаманець MasterPass;
- за допомогою LiqPay без потреби введення інформації по картці.
Тепер перейдіть до налаштування дизайну кабінету
Щоб покупець не сумнівався в достовірності й безпеці здійснення платежів, радимо задати власний стиль таким чином:
- увімкніть повзунок біля шапки;
- додайте свій логотип;
- задайте фон відповідно до корпоративного стилю;
- виберіть читабельний шрифт для тексту шапки;
- за бажанням змініть фон сторінки.
Результат вийде приблизно таким, як на скріншоті.
Етап 5. Копіювання і відправка ключів
Відразу переведіть кабінет у тестовий режим наступним чином:
- пересуньте вправо повзунок, розташований під пунктами меню;
- клікніть на закреслене око і скопіюйте тестові апі-ключі, після чого відправте розробнику.
Зверніть увагу, що при активації тестового режиму відобразяться, відповідно, тестові ключі.
Аналогічно здійснені платежі теж будуть тестовими.
Етап 6. Перевірка налаштувань і активація кабінету
Щоб кабінет почав працювати, після впровадження API LiqPay на веб-ресурс активуйте магазин у розділі «Активація компанії». Показано на скріншоті.
Що потрібно для того, щоб активувати відшкодування:
1. Спочатку переконайтеся, що немає проблем з працездатністю ресурсу.
2. Опісля перевірте правильність зазначення реквізитів рахунку.
3. Потім напишіть у чат техпідтримки на сайті LiqPay або на електронну пошту, уточнивши потребу в активації з відшкодуванням і публічному ключі.
4. Коли магазин буде активований, застосуйте «бойові» ключі для здійснення реальної оплати.
5. Тестовий режим необхідно вимкнути шляхом переведення повзунка вліво.
6. Скопіюйте «бойові» ключі і відправте їх розробнику.
Етап 7. Копіювання ключів в адміністративну панель Fenix
Тут потрібно виконати такі дії:
1. Увійти в кабінет адміністратора, ввести логін і пароль.
2. Перейти до розділу «Загальні» через шлях «Система» - «Конфігурація».
3. Знайти пункт «Ключі API» і вставити сюди раніше скопійовані (публічний і приватний з кабінету лікпей).
Якщо у вас виникнуть додаткові питання або складності з налаштуванням LiqPay, обов'язково звертайтеся в технічну підтримку за допомогою форми чату, яка є в кабінеті.