BIG
Короткий огляд реалізованого проєкту
Розробити інтернет-магазин для компанії Big, яка займається продажем електроінструменту, будівельних матеріалів, освітлення та електротоварів. У цьому проєкті були залучені спеціалісти з дизайну, розробки, тестування, а також пошукового просування. На виході клієнт отримав сайт, створений “з нуля” на Laravel Framework зі зручною адмін панеллю, яка допомагає обробляти замовлення, слідкувати за ключовими показниками магазину, керувати ассортиментом, а також керувати ціноутворенням на пропозиції у наявності.

Головна сторінка інтернет-магазину зустрічає відвідувачів переліком основних категорій товарів, які представлені до уваги, слайдером з актуальними акціями/спеціальними пропозиціями/оголошеннями сайту, а також зручною навігацією, за допомогою якої потенційні покупці мають можливість отримати необхідну інформацію у декілька кліків.

Для зручної взаємодії з магазином у проєкті застосований модуль швидкого пошуку необхідних товарів для користувачів. Щоб отримати перші результати пошуку, достатньо ввести кілька літер та за наявності відповідних пропозицій, будуть надані відповідні товари. Додатково пропонується перелік категорій у яких можна продовжити пошук продукції.

Каталог товарів організований з мініатюрами зображень до категорій першого та другого рівня, що спрощує взаємодію з інформацією та пришвидшує пошук необхідної продукції до 50%. Для кожного розділу каталогу наводиться перелік брендів товарів. Таким чином потенційні покупці магазину мають можливість швидко та зручно використовувати цей функціонал та знаходити необхідні пропозиції для придбання.

Сторінка каталогу товарів пропонує до уваги відвідувача перелік категорій другого рівня для звуження кола пошуку товарів. Для точного підбору товарів передбачена проста та функціональна фільтрація, за допомогою якої можна швидко отримати перелік пропозицій, які відповідають запиту покупця.

Сторінка товару виконана у класичному вигляді для більшості онлайн-магазинів, але переглядаючи пропозицію, покупець має можливість отримати усю необхідну інформацію щодо продукту, варіантів оплати та доставки. Зокрема для деяких груп товарів передбачений функціонал групованого товару. Коли пропозиція має відмінність по певній ознаці (наприклад, для лампочок це потужність), тоді надається можливість обрати необхідну характеристику безпосередньо зі сторінки товару без необхідності перебирати загальний асортимент.

Кошик товарів пропонує користувачу можливість швидко переглянути додані до нього товари, відредагувати перелік, видалити непотрібні пропозиції, перейти до оформлення замовлення. Також передбачена можливість швидкого придбання у 1 клік, для цього достатньо вказати лише номер телефону, а усі подальші дії будуть вирішені з представником інтернет-магазину.



