Vizmu
Короткий огляд реалізованого проєкту
Створити онлайн-магазин для компанії «Vismu», яка реалізує посуд та товари для дому. Головна мета – реалізувати можливість зручних покупок онлайн. Для постійних клієнтів передбачено особистий кабінет. У ньому покупці можуть слідкувати за своїми замовленнями, перевіряти зміни вартості продукції та кількість бонусних балів, а також отримувати інформацію про знижкові пропозиції.
Головна сторінка проєкту пропонує відвідувачам одразу ознайомитися з акціями та спеціальними пропозиціями магазину, під якими одразу виведені найбільш популярні категорії товарів. Навігація каталогу товарів виконана у фіксованому вигляді, що дає змогу покупцеві швидше зорієнтуватися і перейти до перегляду продукції за групою товарів, яка його цікавить.
Картка товару пропонує увазі потенційного покупця повну інформацію про розглянуту позицію, починаючи від великих фото і закінчуючи способами доставки та оплати замовлення. Якщо клієнт авторизувався в магазині, йому показуються оптові пропозиції з цінами залежно від обсягу продукції, що купується. Такий підхід стимулює збільшення конверсії і покупець швидше проходить шлях від вибору продукції до оформлення замовлення.
Одним із головних завдань проєкту була реалізація бонусної накопичувальної системи у вигляді кешбеку, яка налаштовується як на один товар, так і на категорію товарів, залежно від вимог власника інтернет-магазину. Оформлюючи замовлення, кожен клієнт може скористатися накопиченим кешбеком для оплати наступних покупок. Реалізована система стимулює покупців здійснювати більше замовлень, що позитивно позначається на конверсії проєкту в цілому.
Крім кешбеку для клієнтів інтернет-магазину «Vizmu» реалізована система персональних знижок залежно від загальної суми зроблених покупок. Модуль знижок дає змогу додатково стимулювати продажі та збільшувати лояльність з боку постійних покупців ІМ. Система знижок гнучко налаштовується під вимоги замовника і проста у використанні, завдяки зручній фірмовій CMS Fenix Engine, на якій розроблявся ІМ «Vizmu».
Покупці ІМ «Vizmu» можуть швидко і зручно відстежувати зміну ціни на товари, що їх цікавлять. Для цього відвідувачеві необхідно зареєструватися в особистому кабінеті. Додаючи товари за кнопкою «Стежити за ціною», вони відображатимуться у відповідному розділі ЛК, де можна ознайомитися з тим, як змінювалася ціна. За потреби можна налаштувати сповіщення на e-mail, якщо вартість знизиться на встановлений клієнтом відсоток. Реалізований модуль дає змогу утримувати клієнтську базу в активному стані, підтримуючи високий відсоток конверсії проєкту на тривалій дистанції.
Для оптових клієнтів розроблено модуль відстеження заборгованостей за накладними. Клієнти інтернет-магазину можуть оформляти замовлення різними способами, починаючи від 100% оплати і закінчуючи розрахунком у певний проміжок часу після отримання продукції. У результаті, використовуючи особистий кабінет ІМ «Vizmu», кожен оптовик може наочно і швидко дізнатися загальну заборгованість як за всіма оформленими накладними, так і за кожним окремим замовленням. Крім цього, клієнти можуть швидко отримати перелік документів, за якими оплата була прострочена, або просто відстежити історію всіх накладних, які значаться за власником акаунта інтернет-магазину.