Worldwide Humanitarian Foundation
Короткий огляд реалізованого проєкту
Головне завдання розробити маркетплейс для компанії Wall31, діяльність якої полягає у друкуванні на сувенірах, аксесуарах, предметах гардеробу. Проект був задуманий для залучення клієнтів, які займаються розробкою дизайну одягу. Це потенційні замовники, яких потрібно залучити до співпраці. Для цієї ніші потенційних клієнтів розроблялася схема завантаження принтів, накладення на можливі варіанти предметів гардеробу/сувенірів та виплати роялті за кожен проданий продукт із онлайн-майданчика. Для замовників інтернет-магазин представляє великий вибір принтів на різних предметах гардеробу, сувенірах, аксесуарах з можливістю вибрати улюблений колір і принт, що сподобався, за доступною вартістю і зі швидким замовленням товару.

Головна сторінка проєкту зустрічає користувача вичерпною інформацією про діяльність фонду з коротким переліком напрямків у яких працює фонд. Відвідувач має можливість переглянути відео про WHF, ознайомитись з результатами роботи організації, а також зробити благодійний внесок, або подати заявку на волонтерство, щоб доєднатися до команди.

З урахуванням наданого замовником корпоративного стилю компанії були розроблені фото-галереї, за допомогою яких на сайті розміщуються фотоматеріали зі знаковими моментами у діяльності фонду.

Для залучення благодійних внесків на гуманітарні цілі фонду використаний підхід, при якому відвідувач за надані кошти отримує певну цінність для себе. Такий підхід більш активно стимулює залучення донатів, а також нагадує користувачам, що здоровий спосіб життя є запорукою успіху. У даному випадку пропонується перелік онлайн-уроків з тренувань по різноманітним напрямкам в залежності від підготовленості людини, яка бажає придбати програму. Відповідно купуючи доступ до онлайн-тренувань, відвідувачі роблять не тільки добру справу, а й отримують корисний контент для себе

Сторінка онлайн тренування надає вичерпну інформацію щодо тривалості та кількості вправ до виконання, необхідного рівня підготовки, а також рекомендацій щодо виконання програми. Також показується інформація про тренера, його досягнення і мінімальної вартості доступу до занять.

Тренувальні програми, котрі кожен бажаючий має можливість отримати за донат, створюються виключно сертифікованими та практикуючими тренерами. Кожен фахівець має достатньо високий досвід у своїй дисципліні. Відповідну інформацію щодо цього наведено на сторінці з переліком доступних тренувань.

Окрім проєктів, які організовує WHF для залучення благодійних внесків, також передбачений спеціальний блок на сайті, який доцільно розташовується на різноманітних сторінках з метою залучення донатів від людей, які просто бажають зробити добру справу. Додатково відвідувачі, які відчувають у собі дух волонтерства, мають можливість подати заявку до фонду, щоб доєднатися до команди міжнародного гуманітарного фонду.

Сторінка збору благодійних внесків пропонує користувачам декілька способів переказу коштів на допомогу. На этапі дизайну було передбачено безліч варіантів для донатів, але додавання іх на сайт відбувається поступово, у ході процесу реєстрації взаємовідносин між фондом і різноманітними платформами для переказу коштів.

Онлайн тренування не єдиний проєкт фонду для стимулювання благодійної діяльності. WHF також працює над розповсюдженням протеїнового батончику під лозунгом “Support Snaсk”, та запускають інші проєкти націлені на допомогу людям.

Сторінка “Support Snaсk” пропонує користувачам вичерпну інформацію про поживну продукцію, призначену як для спортсменів, так і для прибічників здорового способу життя. Відвідувач має можливість дізнатись про варіативність продукції, склад, точки продажу та іншу інформацію щодо проєкту.

Для міжнародного гуманітарного фонду важливо висвітлювати свою діяльність за допомогою медіа. Задля цього був розроблений модуль, який дозволяє розміщувати результати проведеної роботи WHF у вигляді новин та відеоматеріалів. Відповідно відвідувачі сайту мають можливість дізнатись усю необхідну інформацію щодо організації.

Модальне вікно донату розроблене з урахуванням мінімальної вартості онлайн тренування, яку можна сплатити для отримання доступу до відео. Також врахована можливість обрати один з варіантів платежу, який перевищує рекомендовану ціну, або задонатити іншу суму коштів на гуманітарну допомогу. Додатково передбачена можливість придбання тренування для іншого користувача. У такому випадку достатньо обрати сумму донату, заповнити форму і вказати e-mail користувача, якому буде надано доступ до медіа.



