Велике значення для просування сайту має правільність написання тексту. Зараз в інтернеті много Корисної информации про маркетинг и правилах подготовки контенту. Сайти, соціальні мережі, блоги, Різні спільноті пишуть на Цю тему. Текст, что є повноцінною рекламою.
Текст для реклами - це Порушення інтересу до продукту з боку споживача и мотивація до Виконання необхідного Дії. Ефективна реклама може і зацікавити, и позбавіті від всяких сумнівів з приводу замовлення послуг або покупки товару.
Для підприємців Вкрай важліво знаті, як писати продають тексти. Аджея с помощью контенту можна істотно вплінуті на продаж і бізнес в цілому.
Кожна стаття на сайті винна буті цікавою для покупця, прівертаті Рамус до потрібної послуги або продукту. Цінність контенту Полягає в створенні красивою, професійної, в ненав'язлівій форме, реклами.
Створення рекламного тексту
Для создания рекламного тексту необхідній досвід, Професійні знання, розуміння потреб цільової аудіторії, основ маркетингу, менеджменту, а такоже додаткові знання в лідогенераціі. Такоже важліву роль відіграють СПЕЦІАЛЬНІ фрази (ключові слова, в певній кількості вносяться в текст). Якісне создания продає тексту Включає в себе детальну роботу, что займає годину и требует Терпіння.
Для залучення уваги читача застосовуються психологічні Прийоми, грамотно впроваджуються продають фрази.
Если правильно Написати текст, користувач інтуїтівно вібірає необхідну послугу або товар. Дуже важліво знаті, де и З якою метою готова стаття буде публікуватіся. Це треба враховуваті, так як КОЖЕН вид контенту має свои нюанси и Відмінності. Например, в Деяк випадка НЕ Варто делать акцент на конкретних пропозіцію або вигоди для цільової аудіторії. Це можна сделать завуальовано и Повільно підвесті користувача до мети.
Види текстів
Текст, что розділяється на деякі види, что володіють своими тонкощів в складанні:
- реклама на Facebook;
- написання в Landing Page;
- розсилка для e-mail;
- пост для Instagram.
Дуже велике значення ма ють вимоги майданчики, де буде публікуватіся стаття, и довжина тексту. Для рекламних постів важліво логічно структурувати інформацію, описати детально вигоди для потенційного покупця, врахуваті его Захоплення. На Facebook можна подивитись рекомендації по створеня ефективного контенту.
Структурування тексту дозволяє віклікаті Позитивні емоції у читача. ВІН швідше зрозуміє суть написаного при побіжному погляді и витрати мінімум часу на усвідомлення.
Рекомендації з написання рекламного тексту
Щодо формули продають текстів, зрозуміти її досить просто. Дотримуйтеся рекомендацій фахівців і у вас все вийде. Якщо ви розберетеся один раз, як привернути увагу до свого продукту, далі вже буде швидше.
Перед тим, як почати писати текст, спочатку потрібно самому собі відповісти на наступні дуже важливі і потрібні питання.
Портрет вашого клієнта
В першу чергу, щоб написати текст хорошої якості, потрібно представити перед собою портрет потенційного клієнта, тобто побачити його страхи, невпевненість, сумніви, інтереси, уподобання. Дуже важливо саме себе поставити на місце потенційного покупця і зрозуміти, чим можна його зацікавити. При створенні контенту потрібно враховувати, що для жінок дуже важливі емоції, а чоловіків більше цікавлять конкретні цифри.
Чим є ваш продукт або дана послуга?
Потрібно бути хорошим експертом по тій темі, на яку пишете, на яку справляє. Досліджуйте тематику, проаналізуйте ринок, вивчіть можливих конкурентів. Це дуже вам допоможе викласти для читача матеріал цікаво, доступно, яскраво, але без зайвих порожніх виразів. Структурування тексту викличе до вас більше довіри, так як ви добре знаєте і передаєте інформацію, що цікавить покупця інформацію зі знанням справи, а не просто набором нічого не значущих фраз.
Які можуть бути вигоди для покупця?
Можна довго і дуже багато розповідати, який відмінний у вас продукт або унікальна послуга, але якщо не побачить для себе користь цільова аудиторія, то вся виконана робота буде марною. Розписати вигоди можна без прихованого сенсу, прямо - головне, щоб це відповідало реальності.
Деякі технічні нюанси
Як добре писати продають тексти вже наче й зрозуміло, але ще. важлива логічність, унікальність, низький вміст води, грамотне створення заголовків і послідовність закликів до покупному дії.
Показник водності
Що таке вода в тексті? Це процентне співвідношення стоп-слів в тексті ( "тому що", "звичайно ж" і т.д.) до загальної кількості слів. Вони не несуть сенсу. Щоб їх побачити, а потім зменшити, можна скористатися сервісом Advedo, Pr-cy, Ictio, Главред. Чим нижче відсоток води, тим краще, змістовнішим текст.
Логіка продаваного тексту
Дуже важливі грамотні логічні переходи від одного розділу до іншого. Переконайтеся в тому, що читач точно зрозуміє, чому ви це зробили і про що піде далі мова. В іншому випадку потенційний покупець не дочитає до кінця, закриє сторінку і не дійде до призову до дії.
Заклик до дії
Мотивовану заклик до дії обов'язковий. Користувач витратив час на прочитання вашого тексту. Він повинен добре розуміти, що йому далі робити з цією отриманою інформацією.
Заголовки
Складати заголовки - ціла наука. Від їх барвистості, привабливості багато буде залежати. Чи захоче користувач читати далі, або закриє сторінку і перейде на інший сайт. Заголовок повинен бути зрозумілим, коротким і включати вигоду.