Fenix Industry
RU
+38 (096) 103 00 10 +38 (067) 243 76 88
CONTACTS
ПОРТФОЛІО
ПОСЛУГИ
КЛІЕНТИ
КОНТАКТИ
Написати
Fenix Industry
UA RU
curved-line
ПОРТФОЛІО
ПОСЛУГИ
КЛІЕНТИ
CТУДІЯ
БЛОГ
КОНТАКТИ
+38 (096) 103 00 10+38 (067) 243 76 88
Telegram Telegram Viber Viber Whatsapp Whatsapp
curved-line
Написати нам
Fenix Industry
Contact
sticker-us
+38 (096) 103 00 10 +38 (067) 243 76 88
Telegram Telegram Viber Viber Whatsapp Whatsapp
Написати нам
Головна Блог Статті Core Web Vitals - фактор ранжування Google

Core Web Vitals - фактор ранжування Google

12.09.2024
Статті
Core Web Vitals - фактор ранжування Google
Давайте обговоримо ваш проєкт

Розробники Google неодноразово згадували про введення чергового фактора ранжування — Core Web Vitals (CWV). Відомо, що він внесе свої корективи в специфіку окремих робіт з SEO-просування.

З цієї статті ви дізнаєтесь:

  • Що являє собою Core Web Vitals;
  • Як оцінити Core Web Vitals вашого ресурсу;
  • Якими інструментами можна користуватися для оцінки;
  • Як підготуватися до впровадження Core Web Vitals.

А також відповімо на найпоширеніші питання.

Що являє собою Core Web Vitals

Новоспечений фактор ранжування включає три показники:

  • Largest Contentful Paint (LCP) — оцінка швидкості завантаження контенту. Як мінімум вимірюється відображення найбільшого елемента сторінки;
  • First Input Delay (FID)    вимірювання часу, який проходить від натискання користувача за посиланням до реакції браузера на клік;
  • Cumulative Layout Shift (CLS) — показник стабільності зорової складової. Тобто наявність несподіваних зрушень вмісту при завантаженні сторінки.

Раніше ці значення можна було переглянути допомогою інших інструментів, а тепер доступ прямій. Крім того, з'явилися нові можливості. Поряд з 3 головними показниками, тепер є і додаткові, які дозволять виявити проблеми з Core Web Vitals:

  • час до 1-го байта і 1-я вивід вмісту;
  • сумарний час блокування і час до взаємодії.

Варто розуміти, що навіть з урахуванням доступності метрик їм є куди розвиватися в міру появи більшого обсягу даних.

На картинці нижче можна переглянути головні показники фактора ранжування. Кожна сторінка веб-ресурсу буде оцінюватися як «хороша», «вимагає поліпшень» і «погана» в плані швидкості завантаження:

головні показники CWV

Зараз завдання SEO-оптимізатора полягає в тому, щоб щонайменше 75% сторінок сайту відповідали вимогам CWV за всім з головних показників для ПК і мобільних пристроїв.

Як оцінити Core Web Vitals вашого ресурсу

Допоможуть такі дії:

  • Сканування ресурсу допомогою Screaming Frog з підключеним API PageSpeed Insights;
  • розподіл сторінок за типами, що б дозволило проводити аналіз продуктивності на рівні шаблону — блог, товар, категорії і т. д.;
  • порівняння сторінок з вимогами Core Web Vitals;
  • аналіз конкурентного середовища;
  • періодичний моніторинг прогресу.

Все це дозволить оцінити CWV вашого проекту.

Якими інструментами можна користуватися для оцінки

Без спеціальних сервісів тут не обійтися. Причому краще використовувати різні інструменти. Маючи на руках оцінки продуктивності по кожному, можна буде зробити порівняння і побачити найбільш достовірні результати.

Використовуйте:

  • PageSpeed Insights;

pagespeed insights

  • Lighthouse (Chrome Dev Tools);

lighthouse

  • Chrome User Experience Reports;
  • тест швидкості Google Analytics;
  • Search Console.

search console

Не забувайте фіксувати кошти, з допомогою яких аналізуйте сайт. Це дозволить швидко відтворити аналіз, коли потрібно буде перевірити реалізацію. При огляді ще намагайтеся використовувати мінімум додаткових функцій. Мається на увазі очищення cookies, перевірка в режимі «інкогніто», деактивація розширень. Так вийде побачити максимально достовірні дані.

Як підготуватися до впровадження Core Web Vitals

Давно відомо, що швидкість завантаження сторінки має величезне значення в ранжируванні сайтів. Так що варто ретельно підготуватися до використання Core Web Vitals:

  • Ознайомтеся з новими звітами CWV в GSC;
  • Знайдіть місця у звітах, які потрібно поліпшити, а після розставте пріоритети (зусилля, тимчасові витрати, результат);
  • Якщо ви помітили незначний вплив при зміні кількох речей у великій кількості урлов, це буде куди більший загальний зростання, ніж якщо б було витрачено багато зусиль на виправлення декількох урлов;
  • Сформулюйте пріоритети і виконайте оптимізацію;
  • Створити перехресні посилання на «погані» сторінки, позначені для кожної метрики, за іншими відомостями GSC і GA. Наприклад, зручність мобільного використання, сеанси, значення взаємодії зі сторінкою (все за пристроїв);
  • Зв'яжіть «погані» адреси з іншими даними інструменту. Це можуть бути звіти про використання сторінки «Гугл Реклами», CrUX  та інш.;
  • Не намагайтеся взяти максимальну швидкість до мілісекунд на шкоду функціонування веб-сайту;
  • Експериментуйте, аналізуйте, дивіться результати, впроваджуйте і знову виміряйте.

На впровадження нововведень потрібно час. Але якщо ви почнете вивчення даних, можливих проблем і причин як можна раніше, буде простіше визначити пріоритети в слабких місцях і виправити все. А, як відомо, чим швидше пошуковик розцінить ваш сайт краще конкурентів, тим важче їм буде вас обійти.

Часті питання

Що являє собою Core Web Vitals?

Це набір нових факторів ранжирування «Гугл», які дозволять пошуковій системі визначати сприйняття сторінки.

Як відбувається оцінка показників?

На кожній сторінці Google привласнює оцінку «погано», «добре» і «вимагає поліпшення». Є свій мінімальний і максимальний поріг для кожного показника.

Оцінка «погано» сильно критична?

Вона вказує на негативний стан сторінки сайту.

Як перевірити Page Experience конкретної сторінки?

Користуйтеся спеціальними сервісами для аналізу продуктивності. Можна стандартним від Google    Search Console. Щоб перевірити все швидко, можна використовувати  PageSpeed Insights.

Доступна масова перевірка сторінок?

Це можливо, але знадобиться кілька API.

Можна вимірювати ефективність CWV з плином часу?

Так. З допомогою Search Console від «Гугла» можете моніторити зміни продуктивності по кожному показнику.

special bg
Наступна
Стаття
fenix-emblem
Повернутись
Назад
Статті
19.09.2024
Що таке таргетинг і як його застосовувати curved-line
Наступна
стаття
+38 (096) 103 00 10
+38 (067) 243 76 88
footer img
check
Маєте ідею? Напишіть нам
* - поля, обов'язкові для заповнення
Telegram
Viber
Whatsapp