Case study

Агроальянс

Про проєкт
Створення онлайн-проєкту для компанії “Агроальянс”
achiev-star про проєкт

Короткий огляд реалізованого проєкту

Розробити онлайн-проєкт для компанії “Агроальянс”, яка є офіційним представником аграрної техніки Case в Україні та займається реалізацією сільськогосподарської техніки, запчастин, двигунів, шин, тощо. Основним завданням при створенні сайту було забезпечити дотримання фірмового стилю бренду Case, а також реалізації зручного у використанні проєкту, який дозволить потенційним клієнтам дізнатися необхідну інформацію про техніку, особливості її придбання та подальшого обслуговування.

Головна сторінка
Головна сторінка

Головна сторінка зустрічає відвідувачів слайдером з поточними пропозиціями щодо конкретних позицій у категорії сільськогосподарської техніки, що дає змогу одразу отримати уявлення про поточний модельний ряд та пропонує перейти до ознайомлення с конкретною пропозицією. За необхідності відвідувач може скористатися навігацією або продовжити ознайомлення зі сторінкою.

Після головного екрану увазі потенційного клієнта пропонується перелік основних категорій продукції та послуг, які пропонує “Агроальянс”. Таким чином клієнти мають можливість швидко перейти до потрібної категорії та продовжити вивчення асортименту більш предметно.

Каталог товарів
Каталог товарів

Основною категорією пропозицій на сайті є сільськогосподарська техніка. Відповідно при переході до категорії “Трактори”, відвідувач має змогу переглянути актуальні пропозиції та, за потреби, перейти на сторінку конкретної моделі для подальшого ознайомлення.

Сторінка товару
Сторінка товару

Сторінка моделі трактору (або іншого різновиду техніки) пропонує увазі відвідувача посадкову сторінку, де докладно оглянуті всі інформаційні складові, які можуть зацікавити потенційного клієнта від опису та характеристик до відео-оглядів, технологічності техніки, тощо. Таким чином цільова аудиторія має можливість за короткий час дізнатись всю необхідну інформацію та за потреби зв’язатись з менеджерами компанії для додаткових консультацій.

Додатково на посадковій сторінці конкретної пропозиції передбачена можливість порівняння поточної моделі техніки зі схожими за призначеннями агрегатами для наявної візуалізації переваг та недоліків. Цільова аудиторія має змогу швидко оцінити потенціал техніки, порівняти з аналогами та прийняти рішення щодо доцільності придбання тієї чи іншої моделі сільськогосподарської техніки для власного бізнесу.

Підбір шин
Підбір шин

Окремим розділом сайту компанії Агроальянс є сторінка з можливістю підбору шин для сільськогосподарської техніки. Клієнти мають можливість обрати продукцію за параметрами, отримати відповіді на часті питання та за необхідності зв’язатись з менеджерами для отримання консультації.

Каталог шин
Каталог шин

Каталог шин розроблений у традиційному вигляді для E-commerce проєктів з можливостями сортування, фільтрації та швидкого підбору необхідних позицій за параметрами.

Сторінка товару
Сторінка товару

Сторінка товару для шин реалізована з урахуванням всієї необхідної інформації щодо бренду, характеристик, короткого опису, вартості, а також можливості подання заявки на придбання продукції в компанії “Агроальянс”.

Вакансії
Вакансії

Для потенційних працівників компанії розроблений функціонал з відображенням вакансій, які доступні на поточний час. Відповідно підприємство має можливість у будь-який час додавати/видаляти/редагувати пропозиції щодо роботи, та інформувати шукачів щодо актуальних вакантних місць.

Про проєкт
Створення онлайн-проєкту для компанії “Агроальянс”
special bg

Давайте створимо щось особливе Розкажіть нам про ваш проєкт
і ми підкажемо кращий спосіб
його реалізації

* - поля, обов’язкові для заповнення
fenix-est