Ukrainian Alcohol Company
Короткий огляд реалізованого проєкту
Розробити корпоративний сайт для компанії Ukrainian Alcohol Company, яка є вітчизняним виробником алкоголю з 2003 року. Бренд виготовляє велику лінійку напоїв середнього та преміум сегментів. Завдання полягало у створенні презентаційного онлайн-проєкту з урахуванням фірмового стилю компанії для залучення нових споживачів, а також інформування постійних клієнтів щодо оновлень продукції, тощо. В результаті замовник отримав стильний та функціональний проєкт, який відповідає заявленим вимогам. Сайт реалізований засобами Laravel framework на базі Fenix Engine CMS.

Головна сторінка сайту компанії зустрічає відвідувача повноформатним статичним банером із зображенням заводу, а також позиціонуванням бренду та особливостями компанії. У будь-який момент користувач має можливість скористатись зручною навігацією для переходу у необхідний розділ сайту, перейти до соціальних мереж, або продовжити вивчення поточної сторінки.

Продукція Ukraininan Alcohol Company поділяється на відповідні лінійки. Виходячи з цього на головній сторінці окрім інформації щодо виробника було прийняте рішення одразу знайомити відвідувача з наявними різновидами напоїв, які виготовляються компанією. Якщо людина зацікавилась будь-якою з лінійок алкоголю, передбачена можливість переходу до каталогу для ознайомлення з наявним асортиментом.

Сторінка лінійки продукції пропонує увазі відвідувача інформацію щодо товарного асортименту напоїв, а також додаткову інформацію щодо їх особливостей.

Якщо лінійка напоїв представлена лише одною асортиментною одиницею, передбачена можливість презентації такого виду продукції використовуючи лише секцію головного банеру сторінки. Одразу під ним реалізований слайдер, де перелічені інші бренди виробника UAC.

Виходячи з невеликого об’єму товарів у лінійці було прийняте рішення виводити інформацію щодо конкретного напою у вигляді pop-up вікна. З однієї сторони користувачу немає потреби перемикатись між різними сторінками, щоб ознайомитись з різновидами напоїв у лінійці, а з іншого підвищується вірогідність того, що потенційні клієнти сфокусуються на ознайомленні з усім асортиментом серії виробів.



