220 вольт
Короткий огляд реалізованого проєкту
Розробити інтернет-магазин для компанії 220 вольт, яка займається продажем та виконанням монтажних робіт електротехнічної продукції від простих до складних проєктів. Товарний ассортимент складає понад 30 000 позицій, тому було прийняте рішення розробляти сайт засобами Laravel Framework для забезпечення можливостей витримувати великий потік користувачів та швидкої обробки запитів клієнтів магазину.
Головна сторінка проєкту зустрічає відвідувачів розкритим каталогом категорій продукції, що надає змогу швидко перейти до необхідного розділу. Слайдер з банерами передбачений для показу спеціальних пропозицій, акцій та оголошень від компанії. Для потенційних клієнтів відображений перелік переваг компанії, таким чином аудиторія, котра вперше заходить на сайт, має можливість швидко отримати уяву щодо діяльності магазину в цілому.
Каталог товарів пропонує увазі потенційних клієнтів простий та зрозумілий вигляд ассортименту з можливістю переглянути базову інформацію щодо кожної пропозиції. Для уточнення пошукового запиту покупця передбачений фільтр, за допомогою якого можна пришвидшити підбір необхідного обладнання у декілька разів. Додатково для скорочення кола пошуку реалізований контекстний перелік підкатегорій до обраного розділу. На прикладі електростанцій є можливість обрати генератори які працюють конкретному різновиді палива, мають певне призначення і т.д. Щоб швидко знайти необхідний товар також пропонуються сервіси підбору, за допомогою котрих є можливість знайти необхідний виріб за кілька хвилин.
Сторінка товару пропонує увазі покупця великі зображення пропозиції, базовий перелік ключових особливостей виробу, варіантів оплати та доставки, а також информацію щодо гарантії. Потенційний клієнт має можливість отримати усі необхідні дані щодо продукту, який переглядається. Сторінка не перевантажена зайвими даними, що дає змогу сфокусуватися лише на важливому.
Оформлення замовлення розроблено з урахуванням мінімально необхідної інформації для заповнення. Перелік товарів можна відредагувати по загальному складу, а також по кількості кожної пропозиції. Відповідно процесс взаємодії з цією сторінкою не викликає складнощів у покупців, що сприяє досить високому показнику конверсії.
Панель керування магазином надає повний перелік можливостей для ведення асортименту, обробки замовлень, запитів від клієнтів і т.д. Для контролю роботи співробітників передбачена відповідна сторінка з дашбордом, на якому відображаються ключові показники по кожному менеджеру, що дає змогу оцінювати загальну динаміку продажів, а також ефективність кожного працівника.
У інтернет-магазинах з великим асортиментом і наповненням каталогу через імпорт прайс-листів, або вручну, досить важко мати на 100% заповнені товари. Для вирішення цього питання розроблений спеціальний модуль, який дозволяє знаходити товари, у яких не заповнений той чи інший параметр. За допомогою цього засобу повністю вирішується питання помилково не заповнених полів і дозволяє підтримувати каталог у відповідному стані.