Актуальний
Короткий огляд реалізованого проєкту
Головна мета проєкту — створення простого, але зручного інтернет-магазину для великого дистриб’ютора товарів для дому. Екологічність та елегантна простота продукції задали основний напрям для реалізації концептуальних підходів до дизайну та подачі основних розділів сайту. У результаті вийшов легкий і зрозумілий інтернет-магазин товарів для дому, який вирізняється серед конкурентів не лише широким асортиментом продукції, а й сучасною подачею.

Вже на першому екрані користувача зустрічає широкоформатний банер, який передає всю суть інтернет-магазину. Спеціально розроблені креативи втілюють багатогранність асортименту та лаконічну подачу інформації, яку з великим позитивним відгуком сприймає цільова аудиторія.
На головній сторінці немає перевантажених блоків — увесь дизайн побудований на широких просторових секціях з окремими акцентами на товарні позиції та винятковий стиль магазину. Ніщо не відволікає користувача від безпосередніх покупок прямо з головної сторінки сайту та від основних навігаційних блоків, зручно розташованих у меню магазину.

Відкрита фільтрація товарів, акценти на великих фото продукції та додаткова навігація за категоріями товарів. У проєкті реалізовано додаткові модулі групування товарів, що дозволяє підвищити конверсії, пропонуючи швидкий доступ до потрібних позицій та покриваючи всі основні потреби клієнта.

«Повітряне» розташування елементів і основних блоків картки товару дозволяє користувачеві зосередитися на найважливішому: фото товару, варіативності вибору, візуалізації доступності покупки та можливості отримати кешбек від кожної придбаної позиції. Крім того, у проєкті передбачена можливість гуртових закупівель, що, своєю чергою, здатне значно посилити не лише інтерес користувачів, а й підвищити конверсію проєкту загалом.

Кошик і сторінки оформлення замовлення на сайті розроблені з урахуванням найкращих практик e-commerce, зберігаючи індивідуальність підходу та основну стилістику сайту.

Для постійних покупців використовується система лояльності з бонусним рахунком у вигляді кешбеку. Частину замовлення можна сплатити бонусами після авторизації на сайті.

У проєкті використовується система лімітованих акцій, які можна запускати до будь-якого свята чи з будь-якої нагоди, даруючи радість своїм клієнтам. Акційні пропозиції мають термін дії, який відображається на таймері зворотного відліку, що підігріває інтерес до вигідних покупок «тут і зараз» на сайті.

У проєкті реалізовано особистий кабінет покупця, де можна не лише відстежувати історію замовлень, а й планувати покупки наперед. Спеціально для цього створено список бажаного та список очікування, куди користувач може додавати вподобані товари для відкладеної покупки.

Окрему увагу варто приділити розділу «Кешбек», де відображається поточний стан бонусного рахунку клієнта та історія нарахувань / списань бонусів. Цей розділ дозволяє візуалізувати всю вигоду покупок на сайті «Актуальний», забезпечує прозорість використання бонусної системи та формує позитивний клієнтський досвід.



