BRAMA - DVIR
Короткий огляд реалізованого проєкту
Завдання - Розробити новий, сучасний інтернет магазин для компанії, що займається виробництвом дитячого, спортивного та обладнання для благоустрою міста. Важливо показати як можуть поєднуватися різні продукти компанії в великі проекти та врахувати, що кожен товар може мати декілька варіантів виконання.
Основні вимоги - Сучасний та одночасно грайливий дизайн в поєднанні з зручним та легким в використанні функціоналом керування.
Рішення - Інтернет магазин “Брама” розроблено з використанням Laravel framework на базі Fenix Engine CMS. Для відображення переваг компанії та її основних цінностей було розроблено індивідуальний дизайн, який поєднав у собі сучасні тенденнції UI/UX та грайливий настрій.

Головна сторінка інтернет магазину “Брама” починається з яскравого відео на першому банері. Для ознайомлення клієнтів з категоріями продукції, було використано не стандартну реалізацію слайдеру. Слайдер має вертикальний скрол, який активує анімацію, що трансформує картки з категоріями в лідогенераційну форму. Таке рішення дало змогу одночасно акцентувати увагу користувача на основних категоріях продукту та витримати загальний грайливий стиль. Нижче на головній сторінці користувач має змогу ознайомитися з реалізованими проєктами. Блок “Реалізовані проєкти” має динамічну структуру, що досягається за рахунок зміни основного зображення при ховері на сектор проєкту. Для створення ефекту цілісності та дотримання основної концепції на головній сторінці було застосовано фірмові інтеграції та яскраві кольори.

Каталог продукції виконаний в фірмовому стилі сайту з застосуванням юзерфрендлі рішень, що надає користувачу максимальну зручність при виборі товару. У верхній частині сторінки розміщений слайдер з анімованими категоріями першого рівня. Це дозволяє скоротити шлях користувача до вибору продукту. З лівого боку сторінки розміщено фільтр з основними характеристиками обраної категорії.

Сторінка товару інтернет магазину Брама візуально розділена на дві частини. У лівій частині екрану ми завжди бачимо фото товару з галереєю та ціну з кнопкою “Додати в кошик” . В той час як ліва частина, що відображає опис, додаткову інформацію, характеристики та відгуки, скролиться. Така реалізація картки товару надає можливість клієнту на будь-якому етапі ознайомлення з товаром зробити замовлення не виконуючи зайвих дій. Окремо слід відзначити наявність модулю групованого товару, що вирішує питання, як одночасно в повній мірі проінформувати клієнтів про наявність різних варіантів у одної і тоїж моделі.

На сайт додано пошук товарів. Він здійснюється по всім товарним позиціям на основі 3-х перших введених символів. За результатами формується формується окрема сторінка , що має навігацію по категоріям товарів.

Оформлення замовлення здійснюється через кошик використовуючи для заповнення даних багаторівневий чекаут від Fenix Engine CMS. Також для задоволення потреб бізнесу було додані кастомні рішення, що дозволяють на етапі замовлення фіксувати додаткові послуги яких потребує клієнт

Сторінка виконаного проекту має на меті більш детально розповісти клієнту про можливості застосування того чи іншого обладнання. Перший екран цієї сторінки займає повністю фото пректу з його назвою. Далі є можливість детально описати проект та додати більш детальну галерею фото. Окремо винесено блок “Використане обладнання” де формується лістинг з карток товарів, що були задіяні для реалізації проекту. Завершує сторінку лідогенераційна форма та посилання на завантаження каталогу продукці



