FANKOTA
Короткий огляд реалізованого проєкту
Fankota — магазин оригінальних фігурок. Інтерактивний e‑commerce проєкт з яскравим, насиченим дизайном повною мірою передає тематику магазину. Сайт розроблено з використанням фреймворка Laravel на базі CMS Fenix Engine і він поєднує в собі ідеальний баланс між унікальністю у своїй ніші та ефективними принципами e‑commerce.

Розроблено стильові банери та зручну багаторівневу навігацію по каталогу та асортименту загалом. Враховуючи різноплановість тематики сайту та величезну різноманітність способів пошуку, командою було створено інтерактивний підхід до позиціонування звичної продукції, але в незвичний спосіб. Кожен новий блок на сторінці дозволяє поглянути на пошук і підбір тематики, всесвіту та персонажів фігурки з нового боку. Такий прийом використаний не випадково, а побудований на основі експертизи ніші, проведеної командою проєкту.

Багатофункціональний каталог розроблено спеціально під цільову аудиторію ніші. Окрім стандартного фільтра, на проєкті використовується додаткова панель швидкого підбору. Швидкі фільтри дозволяють одразу привернути увагу користувача до доступної фільтрації та без зайвих кліків підібрати саме той товар, за яким він прийшов. Акцентне використання кольорів дозволило виділити картки товару, їхню візуалізацію та додаткову інформацію таким чином, щоб вони не вибивалися з загального контексту дизайну, але водночас привертали до себе додаткову увагу.

Яскрава, функціональна картка товару побудована таким чином, щоб вся важлива та конверсійна інформація була у користувача на першому екрані. Дотримуються всі правила e‑commerce, при цьому не втрачаються акценти як на маркетингових стікерах, так і на додаткових конверсійних блоках, наприклад, на комплектах. Зручне розташування блоків на сторінці надає максимум інформації про товар, при цьому не відволікає від основної мети — здійснення покупки.

На проєкті використовується багатофункціональна кошик з інтерактивними елементами. Окрім звичної інформації про товар, можна виділити як окремі позиції, так і комплекти, додані до списку покупок. Також у кошику присутній функціонал візуалізації шкали безкоштовної доставки. Вона показує користувачу прогрес, досягнутий до мінімальної суми замовлення, необхідної для отримання бонусу — безкоштовної доставки.

Покрокова система оформлення дозволяє користувачу рухатися етап за етапом. Під час оформлення замовлення користувач має можливість змінювати склад замовлення, що дуже зручно у разі, якщо в останній момент вирішено додати товар або помічено, що до кошику було додано щось зайве. Зручна структура сторінки веде користувача від введення контактної інформації до вибору способу оплати та написання коментаря. Також застосовуються стандартні правила валідації, які не дозволяють користувачу помилитися при заповненні інформації, необхідної для оформлення замовлення.



