Liktravy
Короткий огляд реалізованого проєкту
Розробити інтернет-магазин для компанії “Ліктрави”, яка є виробником різноманітних терапевтичних засобів на основі рослин у вигляді чаїв. Основним завданням при створенні проєкту було спроєктувати максимально зрозумілий процес ознайомлення з асортиментом, вибору та покупки продукції для кінцевого споживача.

Головна сторінка проєкту зустрічає потенційних клієнтів основним позиціонуванням компанії з приводу загального асортименту продукції, наведена інформація про користь, безпеку та якість засобів компанії “Ліктрави”. За необхідності, відвідувачі мають можливість одразу перейти до каталогу або скористатися меню для ознайомлення з інформацією щодо компанії, умов оплати/доставки, контактів і т.д.

Товарні блоки на головній сторінці пропонують увазі відвідувача наявний асортимент з маркетинговими позначками “Популярні”, “Новинки”, “Знижки”, тощо. Відповідно якщо потенційний клієнт вперше зайшов на сайт компанії та не ознайомлений з доступним асортиментом, є можливість швидко зрозуміти які позиції користуються попитом, що тільки но вийшло в продаж та на які товари діють акційні ціни.

Каталог товарів виконаний у простому та функціональному вигляді де відвідувачі мають можливість швидко підібрати необхідні товарні позиції, відфільтрувати загальний перелік продукції та швидко визначитись з вибором за наявності відповідних пропозицій.

Сторінка товару пропонує увазі потенційного клієнта повний перелік інформації з приводу опису, характеристик, показань до застосування, дії на організм, інструкції до застосування, способи приготування, тощо. Таким чином відвідувач має можливість не тільки переглянути фото/вартість/об’єм товару, а також дізнатися все про нього без необхідності відвідувати інші сторінки, що позитивно впливає на загальну конверсію проєкту.

Кошик товару виконаний відповідно до очікувань потенційних клієнтів. Таким чином при перегляді обраних товарів відвідувачі мають можливість коригувати склад замовлення як по загальному асортименту, так і по кількості кожної окремої позиції. Якщо необхідно швидко оформити покупку, передбачена можливість придбання в 1 клік.

Оформлення замовлення вимагає від клієнта мінімум інформації до заповнення у логічній та зрозумілій формі. Також передбачена можливість редагування складу замовлення і функція додавання товарів з каталогу без виходу з цієї сторінки, що також позитивно впливає на конверсію проєкту.

Після успішного оформлення замовлення покупця зустрічає сторінка з відповідним повідомленням, де розміщена інформація, яку надав клієнт, склад замовлення та додаткові інформаційні повідомлення з приводу доставки покупки.

Для ефективного підбору лікувальних засобів окремим модулем реалізований довідник захворювань. Цей функціонал необхідний для людей, які бажають підібрати продукцію “Ліктрави” для лікування конкретного захворювання. Такий підхід суттєво спрощує процес вибору та покупки продукції, що скорочує час, необхідний на пошук продукції для клієнтів, та підвищує показники конверсії проєкту для власників магазину.

Аналогічно довіднику захворювань, додатково реалізований розділ з переліком різноманітних рослин, які застосовуються при виробництві продукції “Ліктрави”. Відповідно клієнти мають можливість швидко та зручно знайти лікувальні засоби, які містять у своєму складі необхідні складові.



