Гугл Мерчант
У сучасному світі ефективне просування онлайн бізнесу - запорука успіху. І одним з ключових інструментів у цьому процесі є Google Merchant Center. Цей сервіс відкриває нові горизонти для вашого інтернет-магазину, дозволяючи максимально ефективно донести вашу продукцію до потенційних клієнтів. Давайте розберемося, як максимально використати цей інструмент для зростання вашого бізнесу.
Що являє собою Google Merchant Center?
Google Merchant Center - це неперевершений інструмент для спрощення роботи власників інтернет магазинів. З його допомогою вам відкривається можливість ефективно представляти свої товари цільової аудиторії і успішно просувати їх.
При використанні Google Merchant Center інформація про Ваш товар автоматично поширюється по різних інструментах пошукової системи Google, включаючи:
Google Shoping Ads (рекламні кампанії)
Google Покупки (безкоштовний показ товарів)
Цей сервіс славиться своєю легкістю настройки. Завдяки йому, про Ваш товар дізнаються мільйони потенційних клієнтів у всьому світі. Важливо відзначити, що використання цього сервісу абсолютно безкоштовно. Вам доведеться платити лише за рекламні кампанії. Не пропустіть шанс домогтися максимальної ефективності з Google Merchant Center!
Принцип роботи Гугл Мерчант
Щоб почати повноцінно користуватися цим інструментом, слід дотримуватися наступних кроків:
Реєстрація в Google Merchant Center
В першу чергу, вам буде потрібно зареєструвати аккаунт в Google Merchant Center. Цей процес дозволить вам повністю скористатися всіма його можливостями.
Зв'язок з обліковим записом Google Ads
Для максимальної ефективності та синергії рекламних зусиль, рекомендується прив'язати ваш аккаунт Google Merchant до аккаунту Google Ads. Це забезпечить ефективну взаємодію між сервісами.
Надішліть ваш каталог товарів в Гугл Мерчант, і сервіс автоматично почне роботу. Ваші товари і необхідні дані будуть готові для використання в рекламних кампаніях, а рекламні оголошення будуть формуватися автоматично в процесі просування.
Завантаження XML Фіда з товарами
Підкреслимо, що ваша реклама буде націлена на певну аудиторію, грунтуючись на їх пошукових запитах. Ваші товари і послуги будуть представлені в результатах пошуку, а також на різних платформах, таких як YouTube, Google Maps, контекстно-Медійна мережа Google і сайти-партнери, гарантуючи максимальну видимість і результативність. Google Merchant Center-це інструмент, який допоможе вам ефективно просувати ваш бізнес в онлайні.
Реєстрація та налаштування облікового запису Google Merchant Center
Важливо враховувати, що доступ до сервісу Google Merchant Center відкритий тільки для користувачів з аккаунтом Google. Щоб успішно почати, виконайте наступні кроки:
Крок 1: Реєстрація та Прив'язка
Пройдіть процес реєстрації в Google Merchant Center.
Прив'яжіть аккаунт Google Ads для максимальної ефективності в рекламі.
Крок 2: Додавання інформації
Перейдіть в розділ "Загальна інформація"
Вкажіть фактичну адресу вашої компанії та країну реєстрації.
Вкажіть назву компанії, яка буде видно потенційним клієнтам.
Додайте та підтвердьте номер телефону.
Введіть дані профілю в соціальних мережах.
Примітка: зміна часового поясу впливає на звіти про показники ефективності, але не зачіпає раніше додані відомості.
Крок 3: місця Покупки
Вкажіть можливі місця, де клієнти можуть придбати ваші товари.
Пізніше це можна буде змінити в налаштуваннях облікового запису Merchant Center.
Крок 4: Управління замовленнями
Вкажіть, які сторонні платформи ви використовуєте для управління замовленнями.
Зв'яжіть акаунти Merchant Center з відповідними платформами для більш зручної роботи.
Крок 5: електронна розсилка
Вкажіть, чи хочете ви отримувати повідомлення про новини сервісу по електронній пошті.
Після успішного завершення попередніх етапів, вам буде потрібно висловити свою згоду з правилами даного рекламного інструменту. Також у вас буде можливість вибрати, чи бажаєте ви отримувати повідомлення, рекомендації і брати участь в дослідженнях.
Вітаємо! Ваш обліковий запис створено.
Тепер ви можете перейти до основних налаштувань інтерфейсу та облікового запису. Для цього клацніть на шестерінці, розташованої в правому верхньому куті екрану.
Тут у вас є можливість вибрати мову інтерфейсу та встановити часовий пояс. Крім того, ви можете видалити обліковий запис, якщо це необхідно.
Якщо в ваш аккаунт Google Merchant Center планується вхід декількох користувачів (наприклад, з метою звернення за підтримкою до рекламного агентства), перейдіть в розділ "Доступ до облікового запису". Натисніть на знак "+" і вкажіть електронні адреси нових користувачів, а потім виберіть рівень їх доступу:
Адміністратор зможе повністю управляти всіма функціями і переглядати статистику.
Користувачі з правами "Стандарт" зможуть переходити по всіх розділах облікового запису Google Merchant, за винятком інформації про інших користувачів і програмах Merchant Center.
Вимоги до інтернет магазинів в Україні
Для успішного запуску реклами та ефективної роботи в Google Merchant Center в Україні, рекомендується дотримуватися наступних вимог:
Канал даних:
Переконайтеся, що у вашому ФІДЕ даних присутня тільки та продукція, яка фактично є у Вашому асортименті. Акуратно підходьте до заповнення фида, так як пошукові алгоритми швидко виявляють невідповідності, що може привести до виключення вашого проекту з показів.
Мовні вимоги:
Для створення оголошень рекомендується використовувати українську мову. Незважаючи на те, що Google допускає налаштування реклами російською, українське законодавство передбачає рекламу виключно українською мовою. З 16 липня 2022 року також починає діяти вимога про те, що користувальницький інтерфейс всіх сайтів повинен відкриватися за замовчуванням державною мовою.
Детальна інформація:
Гугл цінує інтереси користувачів, тому важливо надати детальну інформацію про правила повернення продукції, умови доставки, оплати, а також контактні дані продавця. Ці дані допоможуть створити довіру у потенційних клієнтів.
Підтвердження Прав:
Важливо підтвердити свої права на володіння сайтом. Це забезпечить додаткову впевненість у надійності вашого інтернет-магазину.
Дотримання даних рекомендацій дозволить вам максимально ефективно використовувати Google Merchant Center для просування Вашого бізнесу в Україні.
Структура облікового запису Google Merchant Center
Google Merchant Center надає зручні інструменти для ефективного управління вашим асортиментом і просування товарів. Розділи, про які піде мова, розташовані в лівій навігаційній панелі на всіх сторінках Merchant Center.
Загальна інформація
Тут ви знайдете картки різних функцій Merchant Center, а також дані про завдання і фідах. Також доступні звіти про ефективність. Переходьте в розділи "Діагностика " та "фіди" для більш детальної інформації про вашому асортименті.
Невиконані завдання:
У верхній частині сторінки можуть з'явитися рекомендації щодо поліпшення ефективності аккаунта. Наприклад, ви можете отримати пропозицію налаштувати додаткові програми або зв'язати ваш аккаунт Merchant Center з аккаунтом Google реклами.
Товари:
Діагностика: тут можна знайти інформацію про можливі помилки в даних про товари та їх усунення. Можна застосовувати фільтри з урахуванням програм.
Всі товари: у цьому розділі надана інформація про кожен окремий товар, його редагування та додавання нових.
Канали: тут можна створювати та завантажувати канали даних. Також доступні інструменти для роботи з фідами, включаючи правила перетворення і скачування звітів про помилки.
Ефективність:
У цьому розділі ви знайдете сторінку "зведення", де представлені основні показники ефективності аккаунта. Також доступний редактор звітів для створення власних аналітичних звітів.
Розвиток Аккаунта:
У цьому розділі можна ознайомитися з додатковими можливостями Merchant Center. У розділі "оптимізація" представлені персональні рекомендації щодо підвищення ефективності ваших товарів. У розділі "Управління програмами" ви знайдете повний список доступних програм.
Ефективне використання цих розділів допоможе вам максимально розкрити потенціал Google Merchant Center для успішного просування Вашого бізнесу.
Як налаштувати безкоштовний показ інформації про товари
Якщо ви вирішите скористатися безкоштовним розміщенням інформації про свої товари в Google, Вам буде потрібно виконати наступні кроки:
- Крок: додавання товарів в фід - Додайте свої товари в відповідний фід даних.
- Крок: підтвердження сайту - переконайтеся, що ваш сайт підтверджений.
- Крок: перевірка інформації про компанію-перегляньте та підтвердьте інформацію про свою компанію. Обов'язково поставте прапорець, який підтверджує, що ви ознайомилися з правилами, особливо щодо заборонених товарів.
- Крок (за бажанням): Додаткові дії - При необхідності, ви можете додатково:
- Додати податкову інформацію.
- Задати налаштування доставки.
Щоб завершити налаштування, натисніть "активувати".
Ви можете приступити до цих дій як при реєстрації в Merchant Center, так і пізніше, перейшовши в розділ "розвиток аккаунта", вибравши "Управління програмами" і вибравши "Безкоштовне розміщення інформації про товари в Google".