ТЕМО
Короткий огляд реалізованого проєкту
Розробити інтернет-магазин з урахуванням подальшого масштабування до рівня маркетплейсу для компанії ТЕМО, яка займається продажем запчастин, екіпіровки та інших аксессуарів для мототехніки. Базовий асортимент товарів налічує понад 25 000 одиниць, тому клієнту було запропоноване рішення створювати проєкт засобами Laravel Framework, що дозволить керувати великим за обсягом продукції, швидко обробляти запити відвідувачів та витримувати значні обсяги трафіку за одиницю часу. Наразі проєкт реалізований на першому рівні - звичайний інтернет магазин, у подальшому планується інтеграція системи особистих кабінетів для покупців, а також розробка облікових записів для продавців та масштабування сайту до маркетплейсу.
Головна сторінка інтернет-магазину зустрічає відвідувачів відкритим каталогом з категоріями першого рівня, слайдером з акційними та спеціальними пропозиціями, а також простою та зрозумілою навігацією по інформаційним сторінкам проєкту. Далі до уваги потенційних клієнтів пропонуються товарні каруселі за різними маркетинговими ознаками, перелік брендів, представлених у магазині, а також останні відгуки покупців та стрічка новин.
Враховуючи об’ємний асортимент магазину, каталог товарів розроблено з відображенням трьох рівнів категорій при взаємодії з відповідним меню на сайті. Супроводження пунктів каталогу другого рівня невеликими зображеннями суттєво спрощує сканування загального переліку, а також дозволяє швидше орієнтуватися та знаходити необхідні категорії для вибору продукції.
Пошук у інтернет-магазині - засіб першої необхідності, особливо у випадках, коли товарний асортимент налічує десятки тисяч пропозицій. Для ТЕМО інтегровано систему швидкого пошуку, використовуючи яку, клієнти мають можливість вже на етапі вводу запиту отримати перші результати, які відповідають іх очікуванням. Якщо початкового переліку недостатньо, передбачена можливість перейти на сторінку з усім знайденим асортиментом, або продовжити пошук у відповідній категорії.
Рушійною силою збільшення продажів у будь-якому e-commerce проєкті є проведення акцій різних масштабів. Це може бути знижка на товар, або на всю категорію асортименту. У другому випадку, для спрощення перегляду пропозицій, на які діє акція, передбачена можливість формувати відповідні сторінки з правилами участі у промо-події, термінами, та доступним товарним переліком. Такий функціональний засіб дозволяє власникам магазину за необхідності створювати промо-кампанії та налаштовувати знижки для брендів, категорій товарів, а також збирати необхідний перелік для акції вибірково із загального каталогу, формуючи необхідний асортимент.
Функціонал порівняння для великих інтернет-магазинів повинен бути по замовчуванню. У контексті ТЕМО модуль реалізований з групуванням товарів по категоріям, зручним переглядом схожих/відмінних ознак по обраним товарам з можливістю додати товарну пропозицію у кошик безпосередньо з цієї сторінки.
Каталог товарів спроєктований у простому та зрозумілому вигляді для сучасних покупців у онлайн магазинах. Передбачений вивід підкатегорій до поточної категорії, вибір кількості пропозицій на сторінці, сортування і фільтрація переліку асортименту за контекстними параметрами, що суттєво пришвидшує процес вибору та подальшої покупки продукції у магазині.
Окремо варто виділити можливість переглядати каталог товарів за конкретним брендом. У порівнянні зі звичайною реалізацією, тут передбачений вивід інформації про обраного виробника з коротким описом. Наявний асортимент презентується з переліком підкатегорій, доступною сіткою пропозицій, а також фільтром з контекстними параметрами для пришвидшення пошуку необхідного товару.
Сторінка товару пропонує потенційним покупцям повний перелік інформації щодо пропозиції з доступними способами оплати/доставки, даними щодо гарантії, а також великими фото для наочного ознайомлення з продукцією.
Кошик товарів спроєктований у простому та функціональному вигляді з можливістю відредагувати кількість по конкретним позиціям або скоригувати загальний склад замовлення перед тим, як перейти до заповнення даних покупки.
Оформлення замовлення потребує від користувача мінімум необхідної інформації та не перевантажує цей процес необхідністю заповнення надлишковими даними. Особливо варто зазначити, що на поточний момент немає можливості переглянути замовлення у кабінеті магазину, проте блок із заохоченням до авторизації присутній на чекауті. По натисканню на кнопку входу, користувачу пропонується підписатись на новинну розсилку, та коли можливість авторизації стане доступною, клієнти які вже зробили замовлення, будуть сповіщені про це у першу чергу.
Великий перелік асортименту та значна кількість покупців вимагає швидкого оброблення запитів від відвідувачів щодо отримання консультацій. Щоб суттєво спростити цей процес та знизити навантаження на менеджерів магазину, було прийняте рішення створити інформаційну систему з відповідями на найбільш популярні запитання від покупців. У подальшому цей модуль можна покращувати додаванням більшої кількості відповідей на поширені питання, які менеджери отримують від клієнтів.