Золотий Нектар
Короткий огляд реалізованого проєкту
Розробити інтернет-магазин для бренду Золотий Нектар, який займається продажем натурального меду різноманітних сортів. Головною задачею при реалізації проєкту було яскраво виділитися серед конкурентів, заявити що це український бренд, та організувати ефектну презентацію продукції разом з простотою вибору і оформлення покупок.

Головна сторінка проєкту зустрічає потенційного покупця слайдером з переліком популярних сортів меду. Таким чином відвідувач одразу занурюється у тему меду, що спонукає його далі вивчати інформацію на сайті та скоріш перейти до каталогу продукції. В цілому головна сторінка представляє точки входу до різних розділів сайту, починаючи з категорій продукції і закінчуючи блогом, де можна переглянути цікаву інформацію щодо корисних властивостей меду, та багато іншої корисної інформації.

Каталог продукцій розроблений з урахуванням зручного та швидкого пошуку потрібної продукції. На відміну від більшості інших проєктів, у цьому кейсі превью товару виконано з анімаційним супроводженням, де в залежності від різновиду меду з’являються інгредієнти, з яких він був отриманий. Ця мікровзаємодія з’являється по наведенню курсором миші на прев’ю товару та викликає неабиякий вау-ефект у потенційних покупців, що стимулює їх бажання до більш детального перегляду товару та подальшої його покупки.

Для замовника була запропонована концепція повноекранного пошуку на сайті зі швидким відображенням результатів. Якщо показаних результатів недостатньо, користувач має можливість перейти на сторінку з усіма пропозиціями, які відповідають запиту потенційного покупця.

Сторінка товару виконана у лаконічному та стильному вигляді з переліком усієї необхідної інформації щодо властивостей товару, а також особливостей оплати та доставки продукції. Потенційний покупець має можливість у повній мірі ознайомитись з продуктом, вказати необхідну кількість меду та додати його у кошик.



